Pöh, kevyttä provosointia ja kaikki heti täpinöissään. On ainakin asialleen antautuneita.

Mutta eihän sitä joka hernettä tartte nenuun imaista. Varsinkaan Jokerin, joka jotain selitti vesivahingosta. Meni hiukka ohi...
Sanottakoon, että sintti on semmonen esim. pilkinmittainen (tai jopa pienempi, jos iso pilkki) eli ~5 cm. Tokihan minä suurinpiirtein tiedän, mitä tuohon vesistöön meinaan asennella.

Sinttiä pienempi onkin sitten poikanen ja sitä pienempi kokoaste on ymmärtääkseni kutu. Kaikki on suhteellista...

Meinasin vain, että jos kattoo jostain muusta lähteestä informaatiota, niin tuohon sopii melkein mikä vain, jos itekseen ottaa. Mutta jos teiltä erehtyy kysyymään, niin ei varmasti sovi! Kaikella kunnioituksella.
Ja sille eräälle etelän ihanalle mieshenkilölle; rehut lojuu pohjassa (kukahan kerkee tästä sanamuodosta ekana kommentoimaan...?

) juurtumassa, joten ei se allas ihan tyhjä ole. Tai siis pelkästään vedellä ja soralla + tekniikalla täytetty.
Tuohon altaaseeni sopivan suurimmankin kalan paino on alle puolen kilon (kerta laitan muutamaa lajia sintin ja pikkukalan välimallia), niin se mainitsemani isompi maaeläin on n. 1000 kertaa suurempi. Antaako osviittaa? Toki myös sitä pienempiä eläimiä on tullut vastaan, joten tuo nyt antaa vain esimerkin suurimmista. Ja kyllähän kala voi antaa merkkejä hyvinvoinnista; kelluu selällään -> aika varmasti paha olo tai heikko happi muuten vain. Näin kärjistäen ilmaistuna.
Omatunto on asia, joka on jokaisen korvien välissä rajoittamassa tekemisiä. Toisilla se vain on herkempi...
Annetaan asian karata nyt kunnolla käsistä: harrastan kalastusta, joten sovinko tämän akvaarioharrastuksen pariin alkuunkaan? Toisekseen, jos kerta harrastan myös metsästystä, niin miten olen voinut saada palkkaa eläinten ruokkimisesta ja muusta hoidosta?! Kyllä maailma on erikoinen paikka... Ja minä ilmeisen sadistinen?
Noh, kuten todettua; tiedän, mitä kaloja laitan ja jos kilttejä olette, niin saatan vaikka kertoa julkisestikin jahka ne tuolla uiskentelevat. Sainpahan ainakin keskustelua aikaiseksi, joten hukkaan ei eilinen naputtamiseni mennyt. Jatketaan vain samaa rataa!

Paitsi että minusta ei tänne taida saada kiihkopätijää, korkeintaan erittäin limaisen vastarannan kiisken.