Kun mä aattelin samalla tuon 400 litrasen kanssa diilata ittelleni omaan huoneeseen pientä allasta taistopojalla varustettuna...
Valvoja: Moderaattorit
No monnisethan ei muutenkaan ihan hirveästi levää syö, enemmänkin sitä yleistä tauhkaa sieltä akvaarion pohjalta.petri.k kirjoitti:Täytyy varmaan tosiaan hommata noita amanorapuja, mukavannäköisiä heppuja. Kuinka monta kappaletta niitä voi pistää tuommoiseen pieneen purnukkaan?
Mitä muita levänsyöjävaihtoehtoja voisi harkita sihtimonnisten seuraksi?
Mulla on tuolla kyllä noita kotiloita itseasiassa aika paljon, ja näyttäisi olevan vielä eri lajejakin..JustinSane kirjoitti:No monnisethan ei muutenkaan ihan hirveästi levää syö, enemmänkin sitä yleistä tauhkaa sieltä akvaarion pohjalta.petri.k kirjoitti:Täytyy varmaan tosiaan hommata noita amanorapuja, mukavannäköisiä heppuja. Kuinka monta kappaletta niitä voi pistää tuommoiseen pieneen purnukkaan?
Mitä muita levänsyöjävaihtoehtoja voisi harkita sihtimonnisten seuraksi?
Amanorapuja/leväkatkoja joku 2-3 yksilöä olisi varmaan ihan hyvä määrä.
Levänsyöjäksi laseille voisi käydä esim. omenakotilo. Ehkä, en tiedä sen vaatimuksista juuri mitään.
Monista liikkeistä olen itsekkin näitä kysellyt. Kuulemma ovat kuumaa kamaa, eikä niitä oikeen meinaa saada tukustakaan. No eikun puhelin kouraan ja soittelemaanpetri.k kirjoitti: Mulla on tuolla kyllä noita kotiloita itseasiassa aika paljon, ja näyttäisi olevan vielä eri lajejakin..
Jos nyt sen 2-3 amanoa yrittäisi metsästää jostain...
Noin pieneen purnukkaan en kyllä jättäisi kovinkaan mieluusti niitä sihtimonnisia (ts. hommaa isompi tankki sihdeille). Ilman sihtejä niitä amanoja (muita vaihtoehtoja ei ole nyt heittää) voisi harkitakinpetri.k kirjoitti:Mitä muita levänsyöjävaihtoehtoja voisi harkita sihtimonnisten seuraksi?
Partis lähti vaihtoon, 11 kardinaalia, taistelukala ja 5 sihtimonnista jäi.Lisa kirjoitti:Noin pieneen purnukkaan en kyllä jättäisi kovinkaan mieluusti niitä sihtimonnisia (ts. hommaa isompi tankki sihdeille). Ilman sihtejä niitä amanoja (muita vaihtoehtoja ei ole nyt heittää) voisi harkitakinpetri.k kirjoitti:Mitä muita levänsyöjävaihtoehtoja voisi harkita sihtimonnisten seuraksi?Tämä siis olettaen, että myös partis saapi isomman asumuksen.
Eli kokonaisuudessaan kalastoksi kelpaisi 11 kardinaalitetraa, taisto + pari amanoa. 63 litraa on kuitenkin aikasen vähän eikä se tarjoa sihtisille kunnollista temmellyskenttää ja partiskin kaipaisi enemmän tilaa ympärilleen.