Back to nature taustan väri

Malawi- ja Tanganjika-akvaariot, kalat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Sin
Starting Member
Starting Member

Back to nature taustan väri

Viesti Kirjoittaja Sin »

Olen juuri tilannut tulevan malawi-akvaarioni. Taustaksi haluan Back to Naturen ja Akvaristikshopista sellaisen meinaan hankkia, mutta mistä tiedän lajeista? Siinä kun on vaihtoehtoina basalt/gneiss, granit/lava, gneis, faxen ja basalt. Osaisiko joku sanoa mikä on esimerkkikuvan tausta lajiltaan?

linkki

Lyhennetty ylipitkää linkkiä
Izze
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Izze »

Toivottavasti saat taustasi. Itse tilailin joskus joulun jälkeen ihan mielenkiinnosta yhden taustan, kun eivät paljoa mitään maksaneet. No, ei siis ole mitään maksanut, kun ei ole tullutkaan. :roll:

Kerro jos tausta tulee ja (mikä malli ja väri) on oikeasti hyvän näköinen, voisi vaikka pienempiin akvaarioihin ajatella ostavansa mieluummin kuin tekevänsä.
Juissi

Viesti Kirjoittaja Juissi »

Ei tuosta väristä kannata paljoa välittää, kunhan on sinnepäin että miellyttää suurinpiirtein. Levät 'sävyttävät' sen joka tapauksessa.

-Juissi
Izze
Senior Member
Senior Member

Totta. Levät on aika kiva maali. Oma tausta alkaa saada nyt hyvää väriä ja ulkonäkö paranee kaiken aikaa.
Tapio Martimo
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tapio Martimo »

Minä olen luullut, että värisävyjä olisi vain yksi. Olettamukseni on perustunut siihen, että tuotteen kotisivuilla ei puhuta värivalikoimasta mitään. Esim 200x60 taustavalikoima [on-the-rocks.se].
Izze
Senior Member
Senior Member

Back to Nature taustoissa ei värivaihtoehtoja olekaan, kun ovat taideteoksia jo itsesssään, mutta noissa halvemmissa taustoissa voi valita useampia värejä.
Tapio Martimo
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tapio Martimo »

Izze kirjoitti:Back to Nature taustoissa ei värivaihtoehtoja olekaan, kun ovat taideteoksia jo itsesssään, mutta noissa halvemmissa taustoissa voi valita useampia värejä.
Onko johtopäätös siis se, että saksalaiskauppa myy jotain kopiotuotteita originaalin nimellä ja hinnalla? Aquaristikshopin sivulla tarjotaan selvästi viisi ei värivaihtoehtoa.
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvij »

Izze kirjoitti:Back to Nature taustoissa ei värivaihtoehtoja olekaan, kun ovat taideteoksia jo itsesssään, mutta noissa halvemmissa taustoissa voi valita useampia värejä.
Kyllä niissä vain on. Sen mukaan mitä kiveä ne jäjlittelevät. Tiedän varmasti, koska itselläni on paria eri sävyä.
Siis ainakin: basalt/gneiss, granit/lava, gneis, faxen ja basalt
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
Izze
Senior Member
Senior Member

Kappas. Muistin huolimattomasti. [:I] Noissa Malawi- ja Tanganjikataustoissa olikin viisi värivaihtoehtoa. Muistelin noita moduleja ja muita BTN-taustoja että niissä oli vain yksi värivaihtoehto. Perhana kun olisivat hiukan edullisempia. Ovat helposti kalliimpia kuin itse akvaario. Jos vaikka joskus sitten lankean hankkimaan tuollaisen kun kukkaron nyörit ovat löysimmillään.
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Viesti:

Moduleissakin on nuo värivaihtoehdot. Tämäkin tieto perustuu Akvarielagretin myyyntihyllyissä omin silmin näkemiini.

Syksyllä, kurssilla opimme valmistamaan vastaavia itse!
Sin
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Sin »

BtN-taustoissa on värivaihtoehtoja ja livenä värimalleja näkee akvaariokaupoissa (Itse kävin Hyvinkään Akvaariokulmasa) - Valitsin basaltti/gneissin.

Sain taustani ja hieman liian nopeasti (608 eur toimituskuluineen), sillä minulle tarjottiin samanlaista käytettyä Suomesta ½-hintaan - Harmittaa!!! Eli toimitusaika oli tapauksessani 3 viikkoa. Tosin tausta tuli väärään osoitteeseen eli ei mennyt suoraan akvaarion valmistajalle :frown: ja siitä oli pieni pala kulmaa lohjennut, (josta aion valittaa ja yrittää pyytää hyvitystä..) koska sitä ei oltu pehmustettu vaan laitettu ainoastaan pahvilaatikkoon 8O

Akvaarioni 55L x 62K x 200P cm tuodaan sunnuntaina ja jännittää aika PALJON! - ensimmäinen iso akvaarioni enkä vieläkään tarkkaan tiedä kuinka aion sen sisustaa luonnonmukaisesti ilman että koko rakennelma romahtaa - IIK.

Malawi siitä tulee vaikkakin lajit ovat hieman hakusessa - No, ei kai tässä ole kiire kun hankinnan suunnittelukin vei melkein vuoden :mrgreen:

Tarkoitukseni olisi laittaa kotisivut pystyyn sähellyksestäni kunhan ehdin...
Sin
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Sin »

Sain juuri hyvityksen Aquaristik Shop'ista eli sai 100 euron voucherin, kun lähetin valituksen kuvineen n. 4 kertaa.
Seuraavaksi katsotaan kuinka kauan tilaamani tavara voucher'lla kestää..

ps. Edelleen ihailen allastani taustalla tyhjänä, kun en uskalla pilaamisen pelossa mitään tehdä... *blondi*
Viimeksi muokannut Sin, 11:44, 17.07.2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Viesti:

Mahdollisuus tehdä tausta, joka sopii juuri sinulle ja sinun akvaarioosi lähestyy. Sisustuskurssi on sitä varten ja kukin saa taustansa materiaalin hinnalla.
Sin
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Sin »

Tulossa olen :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Malawi ja Tanganjika”