Valvoja: Moderaattorit
Minulla on tästä päinvastaisia kokemuksia. Partis on akvaarioliikkeille ymmärtääkseni yksi niistä nk. leipäkaloista, joilla menekki on kovaa.KtMan kirjoitti: Akvaarioliikkeet harvoin suostuu niitä ottamaan vastaan (ainakaan niistä ei mitään hyvitetä).
Adrianna kirjoitti:Saan näistä nuorista 1e/pyrstö hyvitystä kun vien akvakauppaan.
Mie olenkin "spesiaali"... vien aikuisia jotka ovat siis parhaassa myynti-iässä. Enkä ikinä kovin montaa, jotakin kymmenen kpl luokkaa.pleko_88 kirjoitti:Aika hyvin kun meilläpäin myydään partiksia 1€ kappale akvaariokaupassa.
Aikuiset parhaita? Jos minun pitäisi valita, otanko altaaseeni samanlajisen muutaman kuukauden ikäisen poikasen, vaiko parivuotiaan aikuisen, ottaisin poikasen, sillä tällöin saan kasvattaa sen itse, pystyn seuraamaan kasvua jne. Aikuiset ovat kuitenkin useimmiten pitovaikeuksien vuoksi kauppaan palautettuja elikoita.Adrianna kirjoitti: vien aikuisia jotka ovat siis parhaassa myynti-iässä.
Ohh.. siis tarkoitin teini-ikäisiä kaloja. Pitutta 3-6cm. Edelleen siis pikkuisia, mutta ohittaneet sen iän jolloin kuolema on lähes varmempaa kuin eläminen...Tapio Martimo kirjoitti:Aikuiset ovat kuitenkin useimmiten pitovaikeuksien vuoksi kauppaan palautettuja elikoita.