Oscarit
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Mitä olen saanut oskareista tietoa itselleni niin niitä on suositeltu omaan hyvin isoon lajiakvaarioon. Ainoaksi mitä niiden kanssa voisi majoittaa on joku iso pleko levänsyöjäksi.
Tämä siis luettua tietoa.
Tämä siis luettua tietoa.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Starting Member
Mä en laittaisi oskareiden seuraksi mitään mutta joku iso pleko voisi kyllä mennä. Parhaimmillaan ne ovat isossa lajiakvaariossa.
Oskut ovat yksilöitä mutta ostaessa on vaikea tietää, osuuko kohdalle enemmän vai vähemmän räyhäkkä tyyppi. Mun oskarit repivät irti kaiken mahdollisen, kaivelevat ahkerasti kuoppia ja käyvät kutuaikoina kimppuun jos yritän putsata pohjaa väärästä paikasta enkä usko että joku lehtikala tai partis niiden seurassa kestäisi kovin kauan.
Oskut ovat yksilöitä mutta ostaessa on vaikea tietää, osuuko kohdalle enemmän vai vähemmän räyhäkkä tyyppi. Mun oskarit repivät irti kaiken mahdollisen, kaivelevat ahkerasti kuoppia ja käyvät kutuaikoina kimppuun jos yritän putsata pohjaa väärästä paikasta enkä usko että joku lehtikala tai partis niiden seurassa kestäisi kovin kauan.