Olen syöttänyt kaloille pääasiassa pelkästään hiutaleita ja tabuja, kalathan tarvitsevat myös elävää- ja pakasteruokaa, joten...
Mistä sitä saisi suht. koht. hintaan? Kun akvaariokaupoissa vähän hitusen kallista, olen kuullut että kalastus liikkeistä saisi joitain syötti matoja ( kärpäsen toukkia?) , joita voisi kaloille syöttää, onko totta?
Edit: korjattu otsikossa ollut kirjoitusvirhe
Mistä elävää ruokaa?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Viesti:
Surviaiset ovat ainakin hyvää ruokaa ja niitä saa akvaariokaupasta. Eihän ne nyt niin kalliita ole. Useimmissa paikoissa säästää hieman kun ostaa useamman levyn kerralla. 

Jo yli puolet elämästä akvaarioiden parissa.
Antin & Annen kotisivut
Antin & Annen kotisivut
-
- Senior Member
Itse olen perustanut hyttysentoukka viljelmän, eli siis ostanut ison tynnyrin ja pienisilmäisen haavin. Hyttyset käyvät munimassa veteen ja mä käyn sitten haavilla aina keräilemässä kaloille sieltä ruokaa
.
Mielestäni tuo on ollut toimiva ja varsin kätevä juttu.
Kaupasta olen ostanut surviaisen toukkia talveksi, eikä ne nyt niinpaljoa ole maksanut, ja ovat riittäneetkin pitkään, maksoivat vain jotain 5euroa/levy.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mielestäni tuo on ollut toimiva ja varsin kätevä juttu.
Kaupasta olen ostanut surviaisen toukkia talveksi, eikä ne nyt niinpaljoa ole maksanut, ja ovat riittäneetkin pitkään, maksoivat vain jotain 5euroa/levy.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
hintaeroja
Tuossa on näköjään helsinki-lisä, meilläpäin 3-4e ja hinta laskee jos ostaa monta levyäTaistelu.kala kirjoitti:eikä ne nyt niinpaljoa ole maksanut, ja ovat riittäneetkin pitkään, maksoivat vain jotain 5euroa/levy.

-
- Senior Member
- Viesti:
Sama juttu Hyvinkäällä. Muistaakseni 4 €/ 2 kpl 100 g levyjä. 

Jo yli puolet elämästä akvaarioiden parissa.
Antin & Annen kotisivut
Antin & Annen kotisivut
Mistä Elävää ruokaa?
Hyvä ja halpa vaihtoehto on mennä jos vain mahdollista niin jonnekin vähän isompaan lammikkoon ja sieltä haavin kanssa pyydystää kaikenlaisia pikku ötti mönkiäisiä
Kyllä toimii
ja niitä on siellä lammikoissa aika paljon 

Kyllä toimii