Minkä kokoinen allas mustatetroille?
Valvoja: Moderaattorit
Minkä kokoinen allas mustatetroille?
Esim. jos 10 mustatetraa? Ja mitä muita kaloja seuraksi?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Saa olla melko iso allas. Kasvaa melko kookkaaksi.
10 kpl laittaisin mielellään yli 200 litraiseen. On ainakin tilaa temmeltää sitten.
Mustatetrojen kanssa menee melko monet kalat.
Esim joku muu tetralaji menisi niiden kanssa. Myös joku kirjoahvenkin menisi.
Pohjalle vaikka partamonni ja Corydoraksia. Partiksen sijaan voi miettiä myös katinkultamonneja.
Mitä muita kaloja olet itse ajatellut?
10 kpl laittaisin mielellään yli 200 litraiseen. On ainakin tilaa temmeltää sitten.
Mustatetrojen kanssa menee melko monet kalat.
Esim joku muu tetralaji menisi niiden kanssa. Myös joku kirjoahvenkin menisi.
Pohjalle vaikka partamonni ja Corydoraksia. Partiksen sijaan voi miettiä myös katinkultamonneja.
Mitä muita kaloja olet itse ajatellut?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Member
- Sukupuoli: N/A
ajattelin ehkä
rubiinitetroja, masta-aaveita tai muita pienehköjä, mut ovatkohan ihan hoopon näköisiä jos ovat kovin erikokoisia....Ja pohjalle kuparimonnisia ja partis tai pari...En oikeen tiedä vielä. Ovatko mustatetrat agressiivisia muita lajeja kohtaan?
-
- Advanced Member
- Viesti:
Tuskin on ihan hoopon näköistä, vaikka olisivat hieman pienempiä. Itselläni on ollut mustatetroja pienempien tetrojen kanssa samassa altaassa.
Minulla ei mustatetrat olleet agressiivisia muita kaloja kohtaan. Olivat omassa ryhmässään.
Minulla ei mustatetrat olleet agressiivisia muita kaloja kohtaan. Olivat omassa ryhmässään.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
-
- Advanced Member
mustatetra
Eivät mielestäni 5cm pituiset kalat noin suurta allasta tarviste, ovat todella säyseitä kaloja. Vajaa 150L riittäisi mielestäni oikein hyvin 

-
- Advanced Member
- Viesti:
Paitsi että minulla tulivat isommiksi kuin 5 cm ja vilkaana kalana en laittaisi sitä kovin pieneen akvaarioon ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)