Mikkelin Akvaarioseura ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään 19.4. maanantaina Länsi-Savon painotalolla, Teollisuuskadulla klo 18.00 alkaen. Tilaisuudessa kahvitarjoilu.
Varsinaista esitelmää ei tällä kertaa pidetä.
Lisätietoja jäsenkirjeessä. Tervetuloa!
Terhi
MAS ry:n sihteeri
Mikkelin akvaarioseura ry kokoontuu taas
Valvoja: Moderaattorit
Mikkelin akvaarioseura ry kokoontuu taas
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
-
- Starting Member
Mklin akvaarioseurasta
Heips Terhi,:O)
oon 6 päivää vanha akvaristi Mikkelistä & kuvittelin jotenkin, että täällä ei "virallisesti" aiheen ympärillä kauheesti tapahdu, mutta näköjään olin väärässä! :O) Miten MAS:aan voi liittyä, paljonko maksaa, miten seura käytännössä toimii & voiko tuonne vuosikokoukseen tulla siis tutustumaan ihmisiin vai olisko joku parempi aika/paikka? Kokoonnutteko jossain säännöllisesti?
ihanaa aurinkoista päivää,
Satu:O)
oon 6 päivää vanha akvaristi Mikkelistä & kuvittelin jotenkin, että täällä ei "virallisesti" aiheen ympärillä kauheesti tapahdu, mutta näköjään olin väärässä! :O) Miten MAS:aan voi liittyä, paljonko maksaa, miten seura käytännössä toimii & voiko tuonne vuosikokoukseen tulla siis tutustumaan ihmisiin vai olisko joku parempi aika/paikka? Kokoonnutteko jossain säännöllisesti?
ihanaa aurinkoista päivää,
Satu:O)
Hei..
minuakin kiinnostaisi kuulla tuosta kokouksesta ja seurastakin yleensä enemmän koska myös mliläinen olen..en ole aloitteleva akvaristi, mutta aloittelija siitä huolimatta kylläkin(valitettavasti
) Voisiko minullekin infota jotain kautta tuosta? Sähköpostini ei taida tiedoissani näkyä mutta kerrotaan nyt tässä eli schafer35@hotmail.com
Tack jo etukäteen...![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
minuakin kiinnostaisi kuulla tuosta kokouksesta ja seurastakin yleensä enemmän koska myös mliläinen olen..en ole aloitteleva akvaristi, mutta aloittelija siitä huolimatta kylläkin(valitettavasti
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Tack jo etukäteen...
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)