![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kivaa oli ja pakkausavulle lähetän julkisesti kiitokset!

Valvoja: Moderaattorit
Juu, se olin mää kun kiekui sen toisen 'spidernetin'. Sitten tuli huudeltua se lämppäri mitä aiemmin uhosinkin ja loppuryysiksessä kävin noukkimassa mukaan yhden kurttumelalehden pohjahinnalla. Rahaa törsääntyi kaikkiaan 11 euroa, eli reippaasti alle budjetoidun.maketzu kirjoitti: Niin olikos se miekkakasvilaji "spiderbet" se jota ei saa maahan kuin erikoistilauksella. Muistaakseni joku sieltä ylempää huusi näin.
Oliko se tuo Mangopleko ja paljonko piti kärsiä?maketzu kirjoitti: Ja kiitokset kaikille aplodeista päivän kalleimman kalan johdosta
Ei vaan aurinkojuovapleko, 51 euroa. Oli se aika kisa. Osaa väkeä alkoi kyllä nauratuttaa se minun ja sen toisen kilpailu ja itsekin vähän naurahdin siinä. Kukas se minun vastustaja muuten oli? Tiukka taistelu kumminkin.Oliko se tuo Mangopleko ja paljonko piti kärsiä?
Spidernet, oli oikea nimi. Se olin minä joka ne toi myyntiin ja hihkaisin tuosta tilausjutusta. Tosin siis niin, että kyseistä kasvia en ole nähnyt suomalaisten tukkujen kasvilistoilla ja itselleni taimia tuli pari kuukautta sitten tekemäni Saksan tilaukseni yhteydessä.maketzu kirjoitti:Niin olikos se miekkakasvilaji "spiderbet" se jota ei saa maahan kuin erikoistilauksella. Muistaakseni joku sieltä ylempää huusi näin.
Oh, anteeksi tuo pikkuvirhe. Luin kyllä spidernet, osui tuo sormi vain b-kirjaimen kohdalle kun piti laittaa n.Spidernet, oli oikea nimi.
Hyvä että pääsi parven jatkoksiOstin ruokinta-automaatin elävälle ruualle ja marmoritapparakalan parveni jatkoksi halvalla .
Hän ei ikävä kyllä päässyt tulemaan yllättävien kiireiden vuoksi. Kalat ovat olleet myynnissä täällä: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=23348Minneköhän ne NiiLin täällä mainitsemat otot jäivät ?
Määrä on vaihdellut tässä vuosien myötä mutta marmoritappara on jo pitkään ollut akvaarioni vakioasukki. Mitäs muuta tuon kokoista sinne ihan pinnan tuntumaan muka saisi? Parhaimmillaan on ollut noin 10 kappaletta, mutta pilkkutauti verotti parvea noin vuosi sitten ja sen jälkeen ovat neljä kaverusta liidelleet keskenään. Katsotaan mitäs tykkäävät uudesta tulokkaastamaketzu kirjoitti:Hyvä että pääsi parven jatkoksiOstin ruokinta-automaatin elävälle ruualle ja marmoritapparakalan parveni jatkoksi halvalla.Onkos sinulla paljonkin armoritapparakaloja
Jaa katosmaketzu kirjoitti:Hän ei ikävä kyllä päässyt tulemaan yllättävien kiireiden vuoksi. Kalat ovat olleet myynnissä täällä: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=23348Minneköhän ne NiiLin täällä mainitsemat otot jäivät ?
Ensi vuonna kasvipussit olisi ehkä syytä tarkistaa järjestäjien puolelta hiukan huolellisemmin, sillä minäkin sain huutamassani isossa jaavansaniainen windeloviksi merkityssä kasvipussissa mukana myös valitettavan paljon aivan tavallista jaavansaniaista, josta en todellakaan olisi ollut valmis maksamaan 10 euroa / pussi. Samoin oli myös TAS:n ostaman windelov-pussin kanssa. Molemmat pussit oli huutokauppaan tuonut **.kalaneiti kirjoitti:huonojakin juttuja tuli, sillä tuo soikealagenanrda joka oli **/***:n myyntiin tuoma, oli aivan järkyttävässä kunnossa kaikin puolin, siinä oli lehdet aivan riekaleina ja katkeilleet(niin, etteivät varmasti ole menneet kuljetuksessa saatika myyntitilanteessa), HYI HÄVETKÖÖN kun kehtaa laittaa tuollaisia huutoon!![]()
Mites tuo TAS:n myyntiin tuoma huutokaupan suurin pussi miekkakasvilaji sp. kukkiva, täytyykö sen olla kokonaan veden alla..meilläkun tulee vedenpinnan yläpuolelle..? Lehdet olivat ottaneet jonkinverran siipeensä ilmeisesti kuljetuksesta,mutta muuten hauska kasvi - kalat ovat aivan innoissaan!