Paljonko partiksia?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jaska74
Starting Member
Starting Member

Paljonko partiksia?

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

Aamuruokinnan yhteydessä suureksi hämmästyksekseni joukkoon ilmestyi myös pienen pieni partiksen poikanen. :D
Noin peukalon kynnen kokoinen.

Mutta muita en nähnyt, kun tuon yhden kaverin, niimpä jos joku teistä tietää, montako poikasta partis synnyttää kerralla?

Voihan se tietenkin olla(?), että tetrani ovat kudun syöneet, mutta tuo yksi kaveri on onnistunut jotenkin olemaan piilossa tms.
-google tietää, google löytää...-
Kala_
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Kala_ »

Jossain taisi lukea, että JOPA 100 :mrgreen:
Korva
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Korva »

Kymmensenttinen naaras voi tehdä niinpaljon oransseja palloja, että niistä tulee helposti 50poikasta tai enemmänkin. Riippu piiloista ym.
" Peurat ovat huomattavasti kookkaampia kuin myyrät.
Silti molemmat mahtuvat samaan metsään ja vielä samaan aikaan.
- Onkohan niillä ikinä kiistoja? "
jaska74
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

voi [sensuroitu]....
-google tietää, google löytää...-
Sade
Senior Member
Senior Member

Re: Paljonko partiksia?

Viesti Kirjoittaja Sade »

jaska74 kirjoitti:Mutta muita en nähnyt, kun tuon yhden kaverin, niimpä jos joku teistä tietää, montako poikasta partis synnyttää kerralla?
Partikset eivät synnytä. Anteeksi, tiedän että olen pilkunviilaaja [;)] :mrgreen: !

Jos et halua toistamiseen tällaista yllätystä kokea, helppo tapa sen estämiseksi on erottaa sukupuolet toisistaan [;)] . Tai mikäli ei ole toista allasta, myy muut niin että jää vain yksi kaveri.
maximoves
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maximoves »

Minulla kans oli hienoinen yllätys tuo partisten kutu. Ainakin parisenkymmentä poikasta oli kookoksen kuoressa. Nyt silloin tällöin niitä pieniä tirriäisiä näkyy etu- ja sivulaseissa, lopuista en tiedä missä piileskelevät milloinkin. Olen päättänyt, että enempää ei tule, joten lauantaina saan pienemmän tankin, jonne siirrän urospartiksen asumaan. Ei sitä teilatakaan raaski. Olen tässä miettinyt, jospa sinne sitten jotain pallokaloja pienen määrän hankkisin. Mutta siitä sitten enemmän tuolla oikealla palstalla.
Ratsastan auringonlaskuun....

http://community.webshots.com/user/maximove
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”