Kierteissarvikotiloiden hankintaongelma

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Johtaja
Starting Member
Starting Member

Kierteissarvikotiloiden hankintaongelma

Viesti Kirjoittaja Johtaja »

Tietääkö kukaan mistä voisi Lappeenrannan lähistöllä saada kierteissarvikotiloita? Lappeenrannan eläinkaupoissa niitä ei ole.
Tuntematon
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuntematon »

Hmm..Samaapa minäkin mietin; olenpa minäkin noita samaisia öttiäisiä tuohon uuteen altaaseemme hankkimassa.Pitää kai vain tyytyä seuraamaan mahdollisia myynti-ilmoituksia... :?
danjuska
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja danjuska »

Kestääköhän nuo kuinka, jos niitä postittelee? Tai saahan niitä tietty laitettua vaikka matkahuollon kautta linja-autolla. Olis nimittäin noissa mun altaissa kierteissarvia omiksi ja naapurienkin tarpeiksi, vaan matka on pitkä....
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn!
Johtaja
Starting Member
Starting Member

Onko kellään kokemuksia, että kestävätkö postitusta? Tai jos matka-huollon kautta lähettäisi, niin haluaisiko Tuntematon maksaa kimpassa lähetyskulut, kun kuitenkin samalla seudulla asutaan?
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja allablaze »

No aivan varmasti kestävät koska itse olen saanut niitä nimenomaan sattumalta ostaessani kasveja postin kautta... :D Ei muuta kun köntti jaavansammalta tms pussiin ja vähän vettä perään... Ja postiin... [;)]
danjuska
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Riittäiskö sitten se, että lähettelen noita kierteissarvia sinne Lappeenrannan suuntaan ihan vaan yhteen osoitteeseen, jakelette niitä sitten siellä päässä toisillenne? Laittakaapa joku osoite mulle vaikka yv:nä, niin pistelen postiin jossain vaiheessa.

Isokiekkokotiloita saattaa joutua mukaan myös. Mutta nehän on vaan hianoja! :D
Ceres
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Ceres »

Jos lappeenrantalaiset eksyvät Mikkeliin, ottakoot yhteyttä vaikka yv:na. Kierteisiä löytyy kyllä. Ihan vaan jos tännepäin eksytte. :mrgreen:
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
Jyrki
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Ceres kirjoitti:Jos lappeenrantalaiset eksyvät Mikkeliin, ottakoot yhteyttä vaikka yv:na. Kierteisiä löytyy kyllä. Ihan vaan jos tännepäin eksytte. :mrgreen:
Joutaskohan mulle niitä?
Nuorimmaisemme Annika: "Iskä, jos lohikäärmeet syöksevät tulta, niin miksi ne eivät pala?"
Ceres
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Ceres »

Jyrki: No tottahan toki!
Pitää vain "virittää ansa" joku ilta(ruokaa ja valot pois jne) ja sopia tarkemmin kotiloiden tuonnista. Yv:na vaikka.
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
Kukkis
Junior Member
Junior Member

Kotiloita

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Eli jokos niitä on tulossa Lappeenrannan suuntaan? Minäkin niitä kovasti kaipailisin.
Jyrki
Senior Member
Senior Member

Re: Kotiloita

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Kukkis kirjoitti:Eli jokos niitä on tulossa Lappeenrannan suuntaan? Minäkin niitä kovasti kaipailisin.
Joo, Ristiinan kohdalla ovat tulossa sinnepäin :mrgreen:
Nuorimmaisemme Annika: "Iskä, jos lohikäärmeet syöksevät tulta, niin miksi ne eivät pala?"
danjuska
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Ei ainakaan multa ole vielä lähdössä mihinkään, kun ei ole osoitetta laitettu. Olisko käynyt niin onnellisesti, että olis löytynyt sittenkin lähempää? [;)]
Kaisa
Starting Member
Starting Member

vielä kotiloista

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Lähetin tässä joku aika sitten muutamia kierteissarvia Lappeenrannan suuntaan, ja paketti oli postin kovassa käsittelyssä mennyt rikki ja kotilorassukat vielä jäätyneet pakkasesta johtuen :?
Mutta, mutta, sitkeitä sissejä olivat - vastaanottaja kirjoitti, että vain kolme laumasta oli jäähileestä huolimatta hengettömiä, muut alkoivat heti iloiseen pöyhimistyöhönsä. :mrgreen:
Tuntematon
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuntematon »

Juu,kyllä minäkin noita kotliloita mielelläni ottaisin.Jos ei muuten; niin vaikka ostaa sitten täältä joltain; jolle näitä on lähetetty.Ilmoitelkaa vain sitten jos teille ylinmääräisiä kotliloita täällä päin sattuu siunaantumaan, tai muutan ylinmääräisiä löytyy. [;)]
danjushka

Viesti Kirjoittaja danjushka »

Niin, ja jos joku on nyt mulle sitten yv:tä laittamassa, niin laittakoon tämän käyttäjätunnuksen alle. Vanha käyttäjätunnukseni (danjuska) lakkasi toimimasta minulle vielä tuntemattomasta syystä... :?
Johtaja
Starting Member
Starting Member

Minulle ei tarvitsekaan kotiloita lähettää, koska niitä löytyikin melkein naapurista. Kiitos kuitenkin tarjouksesta .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”