Voi kyllä jotkut sitten osaavat olla tyhmiä
Valvoja: Moderaattorit
-
tikkuhirviö
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Perjantaimoka
Huoh. Keskustelun otsikko oli senverran sopiva, että ajattelin hiukan vuodattaa tunteita.
Voiko olla typerämpää kuin unohtaa tallettaa välillä, kun kyhää jotakin koht. työlästä tietsikalla. Maanantaina olisi seminaari johon tuossa väänsin Microsoftin p****pointilla esitelmää ja ohjelma kaatui kaataen samantien serverin (tai ainakin minun aseman). Enpä sitten ole tallettanut, joten taitaa tulla kiva perjantai ilta. Onneksi omalla koneella kaikki tutkimustulokset, mut osa niistä oli auki serverin kautta, joten synkältä näyttää.
Arvatkaa kuka on keksinyt ihan omia kirosanoja.
Plaah
Voiko olla typerämpää kuin unohtaa tallettaa välillä, kun kyhää jotakin koht. työlästä tietsikalla. Maanantaina olisi seminaari johon tuossa väänsin Microsoftin p****pointilla esitelmää ja ohjelma kaatui kaataen samantien serverin (tai ainakin minun aseman). Enpä sitten ole tallettanut, joten taitaa tulla kiva perjantai ilta. Onneksi omalla koneella kaikki tutkimustulokset, mut osa niistä oli auki serverin kautta, joten synkältä näyttää.
Arvatkaa kuka on keksinyt ihan omia kirosanoja.
Plaah
Juu, minä nimittäin. Puoliso (tietotekniikka-alalla ja turvallisuushöperö) meinasi saada slaakin kun huomasi minun laittaneen automaattikortin tunnusluvun jääkaapin oveen... Ihan vain, jotta oppisin sen nopeammin ulkoa. Joko tyhmyyttä tai luottamusta, joskus kai ovat sama asia.tikkuhirviö kirjoitti:Ja minä (fysiikan opiskelija) kun luulin olevani se kaikkein idiootein, kun laitoin uuden pankkikorttini sellaiseen talteen, josta sen varmasti löytää.. magneetilla jääkaapinoveen..
Ihanaa, maailmalla on minuakin säälittävämpiä!
Dixi et animam levavi.
-
tikkuhirviö
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen