nuoliainen kirjoitti:niin,että vara nöyryyttää köyhiä järjestämällä kisoja:paras ruinaus palkitaan ja kansa äänestää.Myy formaatti maikkarille.
Niin että on varaa nöyrryttää ihmisiä. Se on täysin sinun oma käsityksesi. Enkä maikkarille, enkä nelosellekkaan myy, saat vaikka sinä vapaasti kopioida lahjoittaaksesi itse tekemiäsi taustoja ihmisille akvaarioihin.
Voit samalla päivittää seuraavat tietosi minusta. Olen nuori ja komea, kuopion tavoitelluin poikamies, lisäksi ökyrikas, asun suuressa kartanossa, makuuhuoneeni on sen länsipäässä etteivät kesäisin auringon-nousut häiritse aamu-untani. Autoja minulla on vaatimattomasti vain 6 kpl, hiukan harmittaa kun Teemu Selänteellä on enemmän ja muutama harvinaisempi. Akvaariotalo minulla on erillään omana rakennuksenaan kartanon tontilla, kalojani hoitavat siihen erikseen palkatut henkilöt, samoin kuin kartanon siivouksenkin hoitaa siihen palkatut siivoojat. Yöt minä vietän yöelämässä rellestäen, päivisin minä nukun kello 16.00 saakka vähintään että jaksan jatkaa siitä mihin edellisenä yönä rellestys ravintolaelämässä jäi. Vieläkö haluat että jatkan tätä satua? No kysyin ja vastaan itse. En Jatka.
Tosiasia on se että lasit ovat kustantaneet minulle rahallisesti erittäin vähän ja ne pyörivät vaan asunnossani tiellä olen tyytyväinen jos lasit jollekin henkilölle menevät tarpeeseen, ketään nöyryyttääkseni lasien lahjoitusta en tosiaankaan tehnyt jos sinä nuolijainen sen niin koit se on sinun näkemyksesi asiasta, kaikki oli vapaaehtoista, ei sen tarinan tarvinnut olla totta mielikuvitusta sai käyttää. Ja mitä tuohon minun varapuoleen tulee niin toden näköisemmin sinulla nuolijainen on täiläkinhetkellä enemmän rahaa pankkitililläsi kuin minulla.
Mummovainajani sanoi aikanaan. Hyvä antaa vähästäänkin paha ei anna paljostaankaan. Yleisesti ottaen olen lahjoitellut muutakin ylimääräistä minulle turhaa tavaraa pois nurkista pyörimästä, tavara on ollut kunnossa olevaa minulle tarpeetonta joka olisi jäänyt vain nurkkiin minulla pölyä keräämään jonka olisin muuten jossakin vaiheessa joutunut heittämään pois. Minusta on parempi antaa käyttökelpoinen itselleen ylimääräinen tavara kiertoon mieluimmin kuin heittää kaatopaikalle.
Olen järjestänyt joitakin kesiä takaperin muuten akvaarioharrastajille kesäviljelykilpailunkin ja lahjoittanut sen voittajalle 6 kpl kiekkokalanpoikasta. Sen kilpailun motiivina minulla oli motivoida akvaristeja hoitamaan paremmin kalojaan sekä akvaarioitaan kesäisinkin, senkin kilpailun voittajan ratkaisi toinen henkilö kuin minä. Entisen Viherkala Oy:n puolesta Tommi Natri lahjoitti akvaariokirjan siihen kilpailuun lisäpalkinnoksi.
Trv: Timppa