Mitä pukki toi?
Valvoja: Moderaattorit
Itselläni on 12v.poika ja pidän ainakin perinteistä kiinni, joten ei tullut edes pojalle mieleenkään viettää joulua muuten, kuin perheen parissa. Joskin ei se muutenkaan saa pyöriä yöllä ulkona, arkena pitää olla viimeistään yhdeksältä(yleensä jo kasilta) kotona ja silloinkin viimeiset tunnit vietetään kodin lähiympäristössä.NesteHukka kirjoitti:En tiedä olenko vanhanaikainen, mutta tuolla ostarilla pyöri about 12-16 vuotiasta porukkaa aivan sairaasti tuossa illalla. Ei taida olla joulu enää entisensä. Minun lapsuudessani ei olisi tullut kuuloonkaan, että oltaisiin jouluyönä lähdetty kotoa yhtikäs mihinkään.
Asiaan:Pukki toi aivan kamalasti kaikkea: Laajakuva tv:n, pleikkari 2:sen ja siihen Eye Toy pelin + kameran ja pari muuta peliä+ pari DVD-leffaa, suklaata, kauheesti leluja 2v.tytölleni ym.ym.
p.s.Yhdellä mun kaverilla oli sama vika ihan uudessa digikamerassa ja kokeilivat eri pattereitakin.Siinä oli jotain vikaa sitten ja palauttivat sen ja uusi pelaa kuulema ihan hyvin, vaikka onkin kanssa pattereilla toimiva, joten kannattaa vaihtaa ! (aika yleinen vika nähtävästi..

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
No kannattaa kuitenkin tutoriaali käydä läpi, kun kontrollit oppii, niin siinä ei todellakaan tarvii mitään muuta kuin point and shootaqua2002 kirjoitti:D/l:n eilen illalla demon. Kokeilin sitä just vähän aikaa sitten. Liian monimutkainen mun älynystyröilleNesteHukka kirjoitti:Oletkos kokeillut Freelanceria?Ja etenkin liian paljon "lässyn-lässyn-selostusta"...

Työkaverin kans ollaan ihan pähkinöinä tuohon peliin, kun ensinnäkin kampanja on hieno, ja lisäksi pelissä voi häröillä aivan niinkuin Elitessä aikanaan. On todella laaja. Nettipelikin on hemmetin hieno, voi kaveriporukalla perustaa vaikkapas rahtiyhtiön, pari suojaa piraateilta hävittäjillä, ja yksi lentää isoa rahtialusta.
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Tuo Merry kyllä sitten osui naulan kantaanrain- kirjoitti:Kyllä sen neljännen nimi täytyy olla Merry, Merry Christmas. "Merri" kun jotenkin sopisi kissannimeksi kuin nyrkki silmään vaikka se nyt sitä amerikkalaistumista on.

Rexkissoilla tuo B-veriryhmä on niin tavallinen ettei sitä edes suositella vältettävän. Ainut haitta jota on huomattu tuon pulloruokinnan seurauksena on suurempi alttius saada massu sekaisin siinä 10viikon iässä jolloin pennuilla muutenkin helposti massu menee sekaisin. Kävin kissaa testauttamassa Felinassa eikä Pohjola-Stenroos (maamme johtava kissa ell.) muuta sanonut kuin että helpointa olisi jos olisi B-kolli käytettävissä mutta ettei tarvitse miettiä koko asiaa jos on valmis tuohon pulloruokintaan. Ainut käytettävissä oleva B-kolli oli sillä hetkellä kissan oma veli, joten se jätettiin väliinChyental kirjoitti:Saanen kysyä miksi teetitte vastaveripentueen? Itse olen käsityksessä ettei niitä saisi tarkoituksella tuottaa jos vaan suinkin on muita vaihtoehtoja?

Tässä nämä nyt pyörivät laatikon pohjalla varsin tyytyväisen oloisina, ihania ipania ovat!
Voihan toki. Onhan hobittipojankin nimi Merri =)-Alix- kirjoitti:Tuo Merry kyllä sitten osui naulan kantaanrain- kirjoitti:Kyllä sen neljännen nimi täytyy olla Merry, Merry Christmas. "Merri" kun jotenkin sopisi kissannimeksi kuin nyrkki silmään vaikka se nyt sitä amerikkalaistumista on.Kaveri vaan ei ollut sitä mieltä että pojan nimi voi olla "Meri", mutta sehän ei asiasta päätä
![]()
Älkää kysykö perusteluita, mutta mielestäni rexeissä on vähän hobitin tuntua...
Ja vaadimme tietenkin kuvia!
-
- Member
- Akvaarioseurat: Jyväskylän Akvaarioseura
Samanlaisia kokemuksia on kuin Rääkyllä. Paristot eivät kestäneet kauaakaan, n. parisenkymmentä kuvaa pystyi ottamaan, puhumattakaan näytön pitämisestä päällä. Kamera oli HP. Kamera oli tosin vain lainassa ja onneksi niin. Omaani olen ostanut verkkolaitteen, joka on erittäin kätevä käytössä.NesteHukka kirjoitti:Olisikohan digikamerassa väärin kalibroitu pariston tilan mittari, jos se todella niin tekee...Rääkky kirjoitti:Ensinnäkin tuosta digikamerasta että ne todella syövät niin paljon paristoja että ei ole mitenkään poikkeuksellista että saat pari kuvaa vain yksillä paristoilla. Minun vanha digikamerani oli HP:n ja se toimi paristoilla. Kokeilin parin paristojen verran ja ostin sen jälkeen verkkolaitteen joten paristot jäivät vain ulkokuvailuun enää. Paristojen käytössä ei ole järkeä muutoin. Kameran käyttö tulee niin hemmetin paljon kalliimmaksi kuin kertasijoitus verkkolaitteeseen. Erityisesti näytön päällä pitäminen syö paristoja tuhottomasti. Digikamera sitäpaitsi käyttää todella vain sen pienen osan paristoja ja vaatii ehdottoman täyden pariston. Lopun pariston voi sitten käyttää vaikka cd-soittimessa: kameraan se ei enää riitä.
Itselläni on Canon A60, ja sen mukana tulleilla paristoilla otti ainakin 50 kuvaa. Seuraavaksi ostin siihen tietysti akut, ja minun kuvaamistarpeellani nekin kestävät todella hyvin.
~Tinski~
Mulla oli erittäin lahjarikas joulu. Olen sitten ilmeisesti ollut kiltti viime aikoina
Sain. mm. lahjakortin Akvaariokeskukseen, pari lahjakorttia VeroModaan (Pakko mainita, että toinen oli poikaystävältäni ja arvoltaan 350 euroa!!!
) sekä tietysti kaikkea mukavaa kuten suklaata, villasukkia, shamppoota ynnä muuta pientä ja kivaa.
Tänään olen menossa tuonne pääkaupunkiin tuhlaamaan tuon Akvaariokeskuksen lahjakortin.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sain. mm. lahjakortin Akvaariokeskukseen, pari lahjakorttia VeroModaan (Pakko mainita, että toinen oli poikaystävältäni ja arvoltaan 350 euroa!!!

Tänään olen menossa tuonne pääkaupunkiin tuhlaamaan tuon Akvaariokeskuksen lahjakortin.

Männäänkö moottortietä, rantatietä vae tyrkkeenkö keskustan läpi?
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Saamasi pitäärain- kirjoitti:Ja vaadimme tietenkin kuvia!

-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti: