Puolison omituiset reaktiot allasmäärän paisumiseen

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Puolison omituiset reaktiot allasmäärän paisumiseen

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Sain näin perjantai-iltana idean, että haluan pystyyn ullakolla olevan 85-litraisen altaan kasvialtaaksi ja ilmoitin miehelleni tämän idean. Olin hyvin peloissani että suuttuuko se nyt että eikös noita ole jo tarpeeksi mutta miespä tokaisi että "Hyvä. Saadaan ullakolle tilaa" ja haki samoin tein altaan jalustoineen alas varastosta. Olen vieläkin äimistynyt. Ei tämän näin pitänyt mennä 8O

Yleensä puhutaan siitä, miten akvaristin puoliso reagoi negatiivisesti aivoituksiin jotka sivuavat akvaarioharrastusta. Onko kenelläkään käynyt näin miten minulla, että vastaus olikin täysin luun kurkkuun lyövä?
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja iekku »

Meillä keskusteltiin tänään siitä, että mahtuuko uuteen kämppään neljän vai kuuden altaan räkki ;) Harmillista kun ollaan molemmat suuruudenhulluja, niin kaikki kuusihan ne piti ostaa...
Nica
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Puolison omituiset reaktiot allasmäärän paisumiseen

Viesti Kirjoittaja Nica »

Rääkky: Miehelläsi on jotain taka-ajatuksia... aivan selvästi [;)]
Nica

Pallokaloihin täysin hurahtanut.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Nica: Täytyy olla koska se lähti just ostamaan hiekat siihen altaaseen :mrgreen:
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Omalle ukolle on totaalisen yksi & lysti, montako allasta tästä asunnosta löytyy. Sen verran suuruudenhullu kaveri omissakin jutuissaan, ettei osaa rajoittaa edes toisia ;)

Ja erittäin hyvä näin, sillä ei se taivas ole rajana millään muotoa, vaikka ahdasmieliset niin väittävätkin ;)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

iekku kirjoitti:Meillä keskusteltiin tänään siitä, että mahtuuko uuteen kämppään neljän vai kuuden altaan räkki ;) Harmillista kun ollaan molemmat suuruudenhulluja, niin kaikki kuusihan ne piti ostaa...

Siis onko se räkkikin nyt siinä muutossa kantolistalla? 8O

Kaikkeen sitä menee lupautumaankin :mrgreen:
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja aquaristo »

Täällä on vasta kolme allasta ja kaiken maailman riutta-akvaarioista höpötellään (minä siis). Toi uusi allas tuli aika kivuttomasti kuitenkin tyyliin: " Älä tuhlaa kaikkia rahojasi siihen.". Onnihan se on jos kumpikin tykkää, ymmärtää ja haluaa opiskella luontoa akvaarion avulla, mutta jos edes jotain ymmärtää ja antaa kehittää (akvaarioita), niin sekin on jo mukava asia.
Mutta ei akvaario ole toki kaikki, jota rakastan.
PikkuPrinsessa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja PikkuPrinsessa »

Meillä on kanssa sillai että ukko tahtoisi mun akvaarioon ostaa tyyliin jokaisen kalan ja kasvin mitä eläinkaupoista löytyy. :mrgreen: Sitten ihmetellään "miksi sä et osta noita ja noita noita ja sit viel tollanen kilpikonna sinne uiskentelemaan, ajattele nyt miten kiva se olisi". Kyllä kyllä..
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja iekku »

jartzu65 kirjoitti:Siis onko se räkkikin nyt siinä muutossa kantolistalla? 8O

Kaikkeen sitä menee lupautumaankin :mrgreen:
Kyllä vain :D Pieni paha se on kuitenkin, on nuo isot pytyt ikävempiä kanniskeltavia :roll:
Roona
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Roona »

Ehdotin juuri miehelleni, että ostaisin isomman akvaarion. Hän sitten kysyi, että mihinkäs se mahtaisi mahtua.(Itse olin jo suunnitellut paikan :twisted: ) Vaati hieman rohkeutta sanoa kylmästi, että " No tietsä sen puusohvan...öö.. tota..se on hiukan kulahtanu tota..." (Siksi tämä söi naista koska olen muuttanut tähän miehen taloon ja huonekalut ovat hänen) Siispä mieheni vastasi "Noh, ookei, kyllä sen sohvan voi pois viedä" Johon sitten minä 8O (Luulin, että olisi ollut jotain tunnearvoa...). Taitaa olla pieni akvaariohuuma tarttunut...hyvähyvähyvä :mrgreen:
Shrek
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Shrek »

Jep !

Muutama päivä sitten kävin naapurikaupungissa palauttamassa viallista digikameraa ja kun kerran ollaan kaupungissa jonka lemmikkieläinkauppaan ei vielä ole tutustuttu, niin ei kun ovesta sisään. Hetken pyörittyäni liikkessä, pällistelessä erikokoisia tankkeja ja keskusteltua myyjän kanssa, myyjä esitti tarjouksen josta ei voi kieltäytyä.
No tankki autoon ja kotia päin suu messingillä :mrgreen:
Kotona esitin sitten rakkaalle vaimolle, jos vaikka veisin tämän seitsemännen (7) tankin omaan toimistooni?

Niin mitä vielä! Rakas vaimoni olisi halukas sovittamaan tämänkin tankin johonkin koloon tässä mini-maretariumissa. :roll:

No onhan tämä kiva yhteinen harrastus, mutta eilen keskustelimme kun tuo "mopo karkaa käsistä" tässä hommassa. :|
Saako vuokrahuoneiston ikkunat ja ovet sulkea ja täyttää vedellä ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”