Varkauden eläinkauppa/akvaarioliike?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Hansu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 35
Liittynyt: 10:43, 07.12.2003
Paikkakunta: Sulkava

Varkauden eläinkauppa/akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Eikös Varkaudessa ole joku liike? Tietääkö kukaan nimeä/numeroa? Metsästelen niitä katkoja ja ainkain Mikkeliin olivat tosi nihkeästi tilaamassa...
hermanni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 93
Liittynyt: 17:10, 07.08.2003
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja hermanni »

Moi.Kyllä varkaudessa on liike..olen soitellut sinne syksyn mittaan monestikkin ja tilaavat kyllä kaikkea kun pyytää ja jos tukussa on.

Kuopiossa on ainakin leväkatkoja jos niitä haet, oli ainakin joku viikko takaperin [;)]

Eli Varkauden lemmikki ja tarvike
Puh. 017-3669939 (nimi saattaa olla vaihtunut mutta numero on oikein!)
Hansu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 35
Liittynyt: 10:43, 07.12.2003
Paikkakunta: Sulkava

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Kiitän kovasti tiedoista :)

Onkos Kuopiossa muuta liikettä kuin jossain siellä torin luona jonkun kauppakeskuksen alakerrassa? Juu, olen siis vain kerran käynyt Kuopiossa :roll: (huomaako :mrgreen: )

Tulee vaaan katkoille hintaa, kun ajalen 120 kilsaa suuntaansa eli siis 240 km 8O , siksi tuota Varkautta ajattelin kokeilla!
mysli
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1308
Liittynyt: 15:15, 06.06.2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja mysli »

Kokeile vain sitä Varkauden liikettä. Myyjä on ihan mukavanoloinen tapaus ja tilannee pyytämällä. Ihan kaikkia sieltä saatvia neuvoja ja näkemyksiä en puremattta nielisi, mutta enpä toistaiseksi ole niin tehnyt missään muussakaan liikkeessä.

Liike löytyy siitä kauppakadun melko alkupäästä, kun sillalta (silloilta) päin tullaan. Taitaa olla kävelykatua jo nykyään, jos ovat remontin saaneet valmiiksi.
Dixi et animam levavi.
Lehdykkä
Junior Member
Junior Member
Viestit: 193
Liittynyt: 12:28, 18.01.2002
Paikkakunta: Pielavesi

Viesti Kirjoittaja Lehdykkä »

Onhan Kuopiossa mainitsemasi Helenan lemmikkipuodin lisäksi pari muutakin liikettä, joista saa kaloja. Kuopion akvaarioliikkeessä on suurimmat valikoimat ja edullisimmat hinnat, ainakin tällaiseen johtopäätökseen olen tullut asioidessani ko.liikkeissä. Kuopion akvaarioliike sijaitsee Asemakadulla ja kolmas pienempi liike (DamDam) Petosella.
Joku kuopiolainen kertokoon enemmän, sillä minä olen Kuopion suhteen vain "vierailija" :mrgreen:
Miijja
Starting Member
Starting Member
Viestit: 19
Liittynyt: 16:10, 12.11.2003
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Miijja »

Kyllä se on jo kävelykatua missä Varkauden eläinkauppa on. Siis remontti on valmis.

Tosiaankaan ei kannata uskoa kaikkea mitä ne siellä kertoo.. Välillä tuntuu että yksi työntekijä ei tiedä mistään mitään.. :?
höpötihöpöti
Hansu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 35
Liittynyt: 10:43, 07.12.2003
Paikkakunta: Sulkava

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Haa, täällä yksi synnynnäinen skeptikko :mrgreen: , joten mitään en purematta niele...

Tämä skeptikko kuunteli juuri tänään otsa hiessä jonkun ''akvaristin'' kyselyjä että mites korkean lämpötilan ne kultakalat oikeen tarvitsee... Olivat kaikki kuolleet 60 litraisesta ja kaverinahan oli platyja ja miekkapyrstöjä ja neontetroja...

Onneksi EN ole enää akvaarioliikkeessä töissä 8O , ei pää kestäisi!

Soittelen huomenna Varkauteen ja kysyn katkatilannetta...
hermanni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 93
Liittynyt: 17:10, 07.08.2003
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja hermanni »

Moi! Eipä kestä :)
En ole kertaakaan käynyt tuolla Varkauden liikkeessä mutta siis soitellut olen monesti. Yritin saada katinkultamonneja mutta eihän niitä saa täältä kun hyvä että hesasta löytyy. :|
Jep. Ja Kuopion paras kalakauppa on se Asemakadulla oleva Kuopion Akvaarioliike. Siellä Petosella ei varmasti ole kauheasti kaloja, ei ainakaan kun kävin kerran niin ollut muuta kun pari platyä.

T.Anja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”