Täytyy kyllä sanoa että en ole päivääkään katunut tuon Atmanin hankintaa, sen verran hyvin on toiminut.
Nyt vaan pitäisi hoitaa sen maahantuonti ja myynti edullisesti...
Atman "koe-käyttö"
Valvoja: Moderaattorit
-
- Aasian kirjeenvaihtaja
- Sukupuoli: Mies
En tiedä lagista, kun ei ole kuulunut miehestä mitään vähään aikaan. Mutta mulla noi Atman 3338:sit on pörrännyt aika mukavasti. Nyt ovat tosin irti, kun niiden akvaario odottaa edelleen remonttia. Mutta minusta ne ovat olleet varsin vaivattomia, toimintakykyisiä ja turvallisia. Ei valittamista.Valmont kirjoitti:Kuinkahan tämän asian kanssa kävi?
Minulla olisi nyt mahdollisuus tilata tuolta Kiinasta Atmanni mutta...
Atman 3338 vastaa kooltaan jotakuinkin Eheim 2028:sia.
Tämä ulkosuodatin juttu taisi jäädä "mattobuumin" jalkoihin, ja siksipä kiinnostusta ei tainnut asiaan olla alun jälkeen. Tosin ymmärsin, että Atmaneja olisi ollut useampiakin jo maassa, oliko niin? Valitettavaa, että näitä ei sitten lopulta saatu kauppoihin asti.
Tosin suomen hinnat ovat selkeästi joutuneet nyt kilpasille(kuten vähän kaikessa muussakin tavarassa) euroopan sisäisten markkinoiden kanssa, ja kuluttajien kannalta hyvä niin. Ennemmin sen laitteiston ostaa kuiteskin lähikaupasta, jos hintaero on siedettävissä rajoissa.
Tosin suomen hinnat ovat selkeästi joutuneet nyt kilpasille(kuten vähän kaikessa muussakin tavarassa) euroopan sisäisten markkinoiden kanssa, ja kuluttajien kannalta hyvä niin. Ennemmin sen laitteiston ostaa kuiteskin lähikaupasta, jos hintaero on siedettävissä rajoissa.
-
- Aasian kirjeenvaihtaja
- Sukupuoli: Mies
Nainhan siina paasi kaymaan; itsellanikin mattosuodatin heitti yhden Atmanin varastoon.HelaKammo kirjoitti:Tämä ulkosuodatin juttu taisi jäädä "mattobuumin" jalkoihin, ja siksipä kiinnostusta ei tainnut asiaan olla alun jälkeen.Tosin ymmärsin, että Atmaneja olisi ollut useampiakin jo maassa, oliko niin? Valitettavaa, että näitä ei sitten lopulta saatu kauppoihin asti.
Mutta kylla mina niita aion edelleen kayttaa tassa toisessa akvaariossani. En nae sen kummampaa ristiriitaa siina, etta mattosuodatin ja perinteiset ulkosuodattimet pyorivat rintarinnan vierekkain (eri altaissa toki).
Siita onko Atmaneja kaytossa muilla kuin lagilla, ei minulla ole tarkempaa tietoa. Vain hanelle tuli yksi minun toimittamani laite. Onko kellaan muilla?