Akvastani on kadonnut partis ihan yllättäen. Viimeksi näin sen toissapäivänä ja nyt sitä ei löydy mistään. Ainut mahdollisuus on ilmeisesti et se on kuollu ja ruumis on hajonnu sellaseks mössöks. Voiko olla mahollista?
Lisäkysymyksenä kysyn et mikä ois sopiva monni 80 litraseen akvaan jossa on milliksii? Toivomuksena ois et monni ei söis kaloja eikä kasveja.
Edit: Virkkeiden alkuun isot kirjaimet.
partis kadonnu
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Kyllähän se mahdollista on, etä on kuollut ja muuttunut "mössöksi".
Mutta kyllähän tuon huomaisi jos vain seurailee paljon päivittäin.
yksi mikä tuli mieleen, että se on saattanut hypätä pois akvaariosta.
Mutta kyllähän tuon huomaisi jos vain seurailee paljon päivittäin.
yksi mikä tuli mieleen, että se on saattanut hypätä pois akvaariosta.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Hei !
Luulen, että partiksesi on ehkä mennyt esim. pumpun taakse tms. tai sitten vahtii jossain mukavassa kolossa jälkikasvuaan (siis tietenkin, jos partiksia löytyy koiras ja naaras)
.
Ehkä se on löytänyt jonkun mukavan kasvin, jota se nyt puhdistaa ahkeraan?
Ei kuollut kala muutu huomaamattomaksi mössöksi (ainakaan omien kokemuksien mukaan) yhdessä päivässä.
Eli tutkippas akvan pohja tarkoin, ja jos löytyy kuolleita, niin tietty ongit ne pois akvasta.
En tiedä ainoatakaan corydoras monnista joka viihtyisi emäksisessä vedessä (mikä siis on tietenkin milliksien mieleen..) .
Muista heimoista minulla ei olekaan sitten kokemusta...
Tietävemmät voi vastata!
Luulen, että partiksesi on ehkä mennyt esim. pumpun taakse tms. tai sitten vahtii jossain mukavassa kolossa jälkikasvuaan (siis tietenkin, jos partiksia löytyy koiras ja naaras)

Ehkä se on löytänyt jonkun mukavan kasvin, jota se nyt puhdistaa ahkeraan?
Ei kuollut kala muutu huomaamattomaksi mössöksi (ainakaan omien kokemuksien mukaan) yhdessä päivässä.
Eli tutkippas akvan pohja tarkoin, ja jos löytyy kuolleita, niin tietty ongit ne pois akvasta.
En tiedä ainoatakaan corydoras monnista joka viihtyisi emäksisessä vedessä (mikä siis on tietenkin milliksien mieleen..) .
Muista heimoista minulla ei olekaan sitten kokemusta...
Tietävemmät voi vastata!
Partis voi olla jossain tosi hyvässä piilossa ihan itsekseen ilman mätiäkin. Äidilläni on sitkeä akka, joka jumittaa joskus valoisat ajat niin tiukasti "mangrovejuurakon" sisällä ettei tule ulos vaikka juurakon nostaa kuiville. No ei tietenkään sitten nostettu, mutta on yritetty ravistella sitä sieltä pois kun olisi harjattu juurakon pinnasta möhnät pois siivouksen yhteydessä.