Kummallinen juttu...
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
Kummallinen juttu...
Tilanne on nyt siis tällainen että minulla onkin 270 litrainen akvaario (minulle oli kerrottu että koko on 400l enkä ole sen koommin mittaillut, kun sain sen ilmaiseksi..)Ei siinä mitään muuta mutta nyt on sitten suodatusta kerrakseen kun ostin Eheim 2217 joka on mitoitettu 600L akvaarioon ja vauhti on 1000l/h...MÄÄÄ EN KESTÄ...en tosiaan tiedä itkeäkö vaiko nauraa..Olo on tosiaan blondimainen vaikka brunetti neiti olenkin..
Re: Kummallinen juttu...
Suodatusta ei ole koskaan liikaa, vaikka virtausta voi ollakkin mutta liikavirtauksen voi eliminoida suihkuputken suuntaa kääntämällä joko kokonaan taka tai sivulasia päin ainoana ongelmana voi olla että altaasi on ylikansoitettu jos olet kansoittanut sen kiekkokaloilla 400 litran mukaan.annenkiekot kirjoitti:Tilanne on nyt siis tällainen että minulla onkin 270 litrainen akvaario (minulle oli kerrottu että koko on 400l enkä ole sen koommin mittaillut, kun sain sen ilmaiseksi..)Ei siinä mitään muuta mutta nyt on sitten suodatusta kerrakseen kun ostin Eheim 2217 joka on mitoitettu 600L akvaarioon ja vauhti on 1000l/h...MÄÄÄ EN KESTÄ...en tosiaan tiedä itkeäkö vaiko nauraa..Olo on tosiaan blondimainen vaikka brunetti neiti olenkin..
Jos suodattimesi letkuissa on hanat, niin käännä ulostuloletkun hanaa vain pienemmälle, niin bakteeritkin toimivat paremmin hitaammassa virtauksessa. Suodattimen suuri koko on vain suuri plussa!
Eikä se 1000L/h. mikään kummoinen ole sekään altaassasi.
T:Krisse
Eikä se 1000L/h. mikään kummoinen ole sekään altaassasi.
T:Krisse
Mulla olis jo xyfilis, onks sulla heittää mitään vaihtareita?
-
- Junior Member