Kertokaahan, mistä voisin mennä etsimään matoja kalojen ruuaksi leimautumatta hulluksi?

-Jaani-
Valvoja: Moderaattorit
Kouvolasta..heh. Meilläkin pitäisi hieman kääntää kukkapenkkien reunaa.Jaani kirjoitti:Onpas tämä ongelmallista, kun asuu kerrostalossa. Toista se oli silloin, kun asui maalla ja oli omaa kasvimaata.
Kertokaahan, mistä voisin mennä etsimään matoja kalojen ruuaksi leimautumatta hulluksi?![]()
-Jaani-
Olikos tuo vitsi vai olitko tosissaan? Milloinkas aloitetaan urakkaMari kirjoitti:Jaani dear, kyllä sinä saat tulla kääntämään mun vadelmatarhani käytävät nurin kastematojen toivossa.Ja kasvimaan, ja kukkapenkkien reunat, ja möyhiä kompostin, ja... Ei ongelma, täti etsii lisää paikkoja pihalta jollei nuo riitä
Ai, että oikein matobisnestä. Aika kalliiksi on Pekka matonsa hinnoitellut, jos ajattelisi noita oikein enemmälti kaloille syöttää. Pakkohan minun on niitä jostain muualta saada hommattua. En sentään niitä ostamaan ala-minttu- kirjoitti:Jaani:
Ruokakauppaan mennessäni näin Pekan kalan mainoksen; 50 kastematoa 6e. Pekka vaan myy matojaan Niittykummussa...Voisiko Helsingissä TyrskyTaimenessa olla?
Kun olen ensin saanut Marin pihan kuokittua niin, jos sen jälkeen sitten tulen teille? Marilla on kyllä sen verran sitä plantaasia, että taitaa talvi painaa päälle ennen kuin piha on joka paikasta tongittuValmont kirjoitti:Kouvolasta..heh. Meilläkin pitäisi hieman kääntää kukkapenkkien reunaa.
Heitoksihan sen tarkoitin, mutta ei mulla tosissaankaan ole mitään sun pihantonkimistasi vastaan. Voidaan loistavasti aloittaa vaikka heti ensi viikonloppuna.Jaani kirjoitti:Olikos tuo vitsi vai olitko tosissaan? Milloinkas aloitetaan urakkaMari kirjoitti:Jaani dear, kyllä sinä saat tulla kääntämään mun vadelmatarhani käytävät nurin kastematojen toivossa.Ja kasvimaan, ja kukkapenkkien reunat, ja möyhiä kompostin, ja... Ei ongelma, täti etsii lisää paikkoja pihalta jollei nuo riitä
Ei muuten olisi ensimmäinen kerta, kun olen puutarhatöissä kastematojen toivossa.
-Jaani-