Akvaristien syysbileet Helsingissä
Valvoja: Moderaattorit
Pitäkeehän hauskaa munkin puolesta! Luin juuri nyt vasta tästä aiheesta ja taitaapi olla myöhäistä enää lähteä ajelemaan sinne täältä Liedosta. Mutta ensi kerralla sitten taas mukaan...
Henkilökohtaisesti pidän uuden oppimisesta, mutta en vain aina pidä siitä, että minua opetaan.
-Winston Churchill-
-Winston Churchill-
Sauraman parjaamalla tunnuksettomalla miehellä on nyt tunnus, toivottavasti hän ei kadu tätä tekoaan jo heti aamulla...
...poteessaan hirvittävää tukan juurikasvusta johtuvaa särkyä jota ei edes Tuire voisi lieventää tropeillaan... Tahi joku viherpeukalo vesiherneillään...
Kiitos siis kaikille osallistuneille ja hauskaa oli! Hyvää yötä/aamua/iltapäivää/sunnuntaita/sitten joskus kaikille!
- Alix & Juha passes out -
Ps. Valopää, kuvat ON sitten täällä klo 07:00... Eikös joo?
Kiitos siis kaikille osallistuneille ja hauskaa oli! Hyvää yötä/aamua/iltapäivää/sunnuntaita/sitten joskus kaikille!
- Alix & Juha passes out -
Ps. Valopää, kuvat ON sitten täällä klo 07:00... Eikös joo?
"Fish? What fish? I ate fishsticks last week... Oh, you mean what swam in that tank...? I ate them too..."
Jessh..Olitte sitten Suomenlinnan tunneleissa? 
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Iltaa. Onneksi ei tarvitse edes kuvitella saavansa mitään kuvagalleriaa aamuseitsemäksi näkyville koska a) koneeni ei ehtisi ajaa siihen mennessä ottamiani kuvia kohinafiltterin läpi, b) Alix vei muistikorttinsa mennessään eli enhän minä niihin ylety ja c) Yanna vei muistikorttinsa mennessään eli enhän minä niihin ylety. Mutta sitten perinteiseen tapaan jahka tästä niin saatte kuulla epämääräisen selittelyn tapahtuneesta ja katsoa ison litanian vielä selitystäkin sumeampaa todistusaineistoa.
[mönkii tekoisyistä tyytyväisenä tuutilullaamaan eikä tasan tarkkaan aio herätä aamulla aikaisin]
[mönkii tekoisyistä tyytyväisenä tuutilullaamaan eikä tasan tarkkaan aio herätä aamulla aikaisin]
Samu Saurama
www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
-
Pallokala
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Selityksiä, selityksiä... ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jostain syystä minä en hypi innostuksesta niitä sumeita todistusaineistoja odotellessa...
Minulle on sanottu ettei ujojen suomalaisten kuulu kertoa mitään isolle yleisölle, joten vastentahtoisesti jätän pahoittelut nyt väliin.
Jostain syystä minä en hypi innostuksesta niitä sumeita todistusaineistoja odotellessa...
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
-
Ville K.
- Senior Member

- Akvaarioseurat: TAS ry, HAS ry ja Ciklidistit ry
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Polvi on kipeä (niin, se telttapatja jäi todellakin narikkaan kun kävin jatkopaikan wc:ssä) ja parista sormesta on hiukan lähtenyt ihoa. Muutoin elämä hymyilee ->
Joku viettää ankaria bileitä mun pääni sisällä edelleen. Mutta mukavaa oli (muistaakseni). Kiitos ja anteeksi kaikille omasta puolestani.
Joku viettää ankaria bileitä mun pääni sisällä edelleen. Mutta mukavaa oli (muistaakseni). Kiitos ja anteeksi kaikille omasta puolestani.
-
Jaani
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Mustelma mun persauksessa olisi kyllä kuvaamisen arvoinen. Luoja, että on kokoa ja näköä. Ikinä ennen en ole nähnyt mitään vastaavaa, saati sitten itselleni saanut hankittua.
Jos jotain positiivista hakee, niin bileet palaa mieleen aina, kun istun
Jäi siis jotain konkreettistakin mukaan illasta muistojen lisäksi. En kannata hyppiä ikkunoista...
Kiitokset järjestäjille ja kaikille paikalle saapuneille todella kivasta illasta!
Ensi vuonna uusiksi?
-Jaani-
Jos jotain positiivista hakee, niin bileet palaa mieleen aina, kun istun
Kiitokset järjestäjille ja kaikille paikalle saapuneille todella kivasta illasta!
Ensi vuonna uusiksi?
-Jaani-
Viimeksi muokannut Jaani, 19:16, 13.09.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mari Kurki
- Elite Member

Mä sanoin sulle, että älä hyppää! Mutku ei voi uskoo.Jaani kirjoitti:Mustelma mun persauksessa olisi kyllä kuvaamisen arvoinen. Luoja, että on kokoa ja näköä. Ikinä ennen en ole nähnyt mitään vastaavaa, saati sitten itselleni saanut hankittua.
Jos jotain positiivista hakee, niin bileet palaa mieleen aina, kun istunJäi siis jotain konkreettistakin mukaan illasta muistojen lisäksi. En kannata hyppiä ikkunoista...
Mutta joo, kivaa oli (eilen, ei tänä aamuna) ja vilpitön pahoitteluni kaikille miehille joiden takamuksesta löytyy mustelmia minun jäljiltäni... Pervonurkkaus kuittaa ja kumartaa.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
huh,huh oli joo tosi kivaa, mutta tää olo ei kyllä ole mikään kiva...vielläkään ! Voi jeesus, kun mäkin ajattelen eilistä menoa, niin miten niin mulla oli vauhti päällä *nauraa räkättää tässä itsekseen*
Kiitokset kaikille ja Marille (tai oikeastaan Mikalle) kiitokset kyydistä kotiin.Olon ollessa mikä oli, en tajunnut edes korvata kyytiä...
Kiitokset kaikille ja Marille (tai oikeastaan Mikalle) kiitokset kyydistä kotiin.Olon ollessa mikä oli, en tajunnut edes korvata kyytiä...
-
Mari Kurki
- Elite Member

Pah! Samaa matkaa kuitenkin mentiin. Kunhan kykenee taas etenemään muutenkin kuin konttaamalla, niin tulee kaikin mokomin noutamaan autonsa tuolta pihalta...Lea kirjoitti:Olon ollessa mikä oli, en tajunnut edes korvata kyytiä...
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Kotiin pääsin viimein minäkin. Olo alkaa olla lähes normaali (tai siis minun tapauksessa kai ennallaan) Vieläkin harmittaa, ettei ollut niin kylmä kuin luvattiin, tuli pakattua ihan liikaa lämmintä mukaan, niin ja sisäistäkin lämmikettä jäi jäljelle.
Kiitokset kaikille seurasta ja aquadolle yösijasta sekä oppaana toimimisesta.
-
Jaani
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Joskus joutuu tekemään niin kuin oma pää sanoo tai tässä tapauksessa se ei ilmeisesti sanonu mitään - ei ainakaan toiminut niin kuin olisi pitänytMari kirjoitti:Mä sanoin sulle, että älä hyppää! Mutku ei voi uskoo.![]()
Yö oli aamua myöten varsin ikimuistoinen. Harvoin sitä nukkuu vanhan mäyräkoiran kanssa vierekkäin tai se kyllä lähinnä makasi minun rinnan päällä, nuoli välillä naamaa ja hengitys haisi kuolemalta, kuten tapaat sanoa. Siinä sitten yritin rapsuttaa välillä Reisaakin ja yllätys - supi puree sormeen
Kiitokset joka tapauksessa yöpaikasta ja kyydistä. Oli kivaa.
-Jaani-
Vissiin oli kuitenkin senverran kosteammanpuoleiset kemut että kuvien tänne laittaminen tukka kipeänä taitaa olla aika ylivoimainen suoritus ( Ei kai etelän hedelmillä ole noin surkea viinapää?)
Mutta meillähän on valtavan vahva hermorakenne, joten odottelemme edelleen niitä bilekuvia, jotta pääsemme jokaisen kuvassa esiintyvän henkilön naamaa ja ilmettä fiksusti kommentoimaan!
Mutta meillähän on valtavan vahva hermorakenne, joten odottelemme edelleen niitä bilekuvia, jotta pääsemme jokaisen kuvassa esiintyvän henkilön naamaa ja ilmettä fiksusti kommentoimaan!
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
Hämärien muistikuvieni mukaan myös sinä huomasit sen hyydyttäjän ja jopa moikkasit sitäSilakka kirjoitti:Moi kaikki!
.. ja kiitoksia eilisestä! Oli tosi hauskaa tavata kaikki!
Pääsin sängystä ylös joskus klo 13..
Onneksi mä sentään pidin merivesi-lippua korkealla, kun toi kaima hyytyi jossain vaiheessa..![]()
Kivaa oli, kiitos siitä kaikille.
No nii, sainhan minä sen kuvaläjän näkyville. Jatketaanpas tuolla http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?p=3374390
Samu Saurama
Juu, huomasin "hyytymistekijän"...jusa kirjoitti: Hämärien muistikuvieni mukaan myös sinä huomasit sen hyydyttäjän ja jopa moikkasit sitä![]()
Ai te hullut lähditte sitten polkemaan ?!?!jusa kirjoitti: Kostoksi bileiden keskeyttämisestä takavarikoin neidin polkupyörän ja poljin sillä himaan samalla kun aika sievässä humalassa oleva neiti sai istua kyydissä (ja sitä tarakkaahan ei ollut...)