Mitä näet kuvassa?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

subavdi
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja subavdi »

Lasten suhteen: Näkevätkö lapset tänä päivänä tv:ssä ja lehdissä enemmän aikuisia toisiinsa kietoutuneina vai delfiinejä?

Sitten miettimään mitä ihmiset -lapset ja mieleltään korruptoituneet aikuiset- näkevät kuvassa. :roll:
mjalava
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mjalava »

No, meillä testattiin kahden aikuisen ja kahden lapsen (8 ja 10 v tytöt) voimin ja jäi kyllä kaikilta huomaamatta ne delfiinit ensiyrittämällä. Tosin tytöt keskustelivat tuossa äsken automatkallakin lähinnä hevosen kalun koosta, joten pitäis kaiketi jostain hommata nuorempia testivälineiksi...

Joo ja Samu unohda säkin nyt välillä hetkeksi ne akvaariot :mrgreen:

Mika
emys
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja emys »

Minä näytin kuvan kolmivuotiaalle tyttärelleni. Ensin hän ei erottanut siinä yhtään mitään, sitten hetken miettimisen jälkeen siinä oli epävarmasti "setä" (se edessä oleva nainen siis). Lähinnä hän tunnisti siitä kädet ja päätteli loput ihmiseksi. Hän tunnistaa kyllä "denheenin" valokuvasta, mutta tuskin silhuetista.

Moraaliton äiti :? , Emys
Viisaat oppivat muiden erehdyksistä,
hölmöt vain omistaan.
emperel
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja emperel »

Mies ja nainen rakastelee ja delfiinit seuraa vieressä mallia ottaakseen :mrgreen:
Öh, älkää musta välittäkö... :roll:

Tuo oli hauska!!! Ja onhan siinä jotain taiteellista.
HuOmInEn On YlIhUoMeNnA eIlEn :)
Kuntri
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Kuntri »

Jyrki kirjoitti:En nyt kyllä haluaisi moralisoida, mutta en kyllä tuota kuvaa lapsilleni näyttäisi... [;)]
Tjaa, ottaen huomioon mitä telsusta subilta tulee tällä hetkellä... Jos lapsen silmät ja korvat sulkee aina kun näkyy tai kuuluu jotakin seksiin liittyvää, lapsi todennäköisimmin fiksoituu tasolle, jota kuvaa parhaiten Beavis ja Buthead -sarja. Tai päätyy Myrkky -lehden toimittajaksi. :P

"I can see his willy... he said hangin'... he he he he he!"

Hyvä juttu että näki sentään miehen ja naisen. Ettei: "tossa on puukko... veri lentää... suolia levällään... irtonainen silmämuna... pumppuhaulikko..."
"No kyllä se oikeestaan on kaunis. Jos pimeessä katsoo ja siristää silmiä."
Jyrki
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Kuntri kirjoitti:Tjaa, ottaen huomioon mitä telsusta subilta tulee tällä hetkellä... Jos lapsen silmät ja korvat sulkee aina kun näkyy tai kuuluu jotakin seksiin liittyvää, lapsi todennäköisimmin fiksoituu tasolle, jota kuvaa parhaiten Beavis ja Buthead -sarja. Tai päätyy Myrkky -lehden toimittajaksi.

Hyvä juttu että näki sentään miehen ja naisen. Ettei: "tossa on puukko... veri lentää... suolia levällään... irtonainen silmämuna... pumppuhaulikko..."
Hohhoijaa, johan taas pomppas...heh...En mielestäni sanonut, että haluan sulkea lapsieni silmät ja korvat kaikelta seksiin liittyvältä, mutta MINÄ en halua nimenomaan varta vasten pyytää lapsiani katsomaan tälläistä.

Ja muillekin, jotka ovat ensimmäisen viestini jälkeen vetäneet herneen nenäänsä, sanoin nimenomaan ko. viestissä että en halua moralisoida!
Viimeksi muokannut Jyrki, 10:45, 09.09.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mjalava
Advanced Member
Advanced Member

Jyrki kirjoitti: Hohhoijaa, johan taas pomppas...heh...En mielestäni sanonut, että haluan sulkea lapsieni silmät ja korvat kaikelta seksiin liittyvältä, mutta MINÄ en halua nimenomaan varta vasten pyytää lapsiani katsomaan tälläistä.
Tällaista? Eikös tämä kyseinen kuva ollut varsin siisti, lähinnä halailua. Sellaista nyt saa muksut nähdä livenäkin, etteivät ihan kylmiksi kasva. Mieluummin minä pistäisin lapseni katsomaan rakastelua kuin tappamista telkkarista. Jokseenkin sopivampi malli heidän tulevaan elämäänsä, jos kohta saavat kyllä hetken vielä kasvaa ennenkuin itse koittavat.

Mika
Jyrki
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

mjalava kirjoitti: Tällaista? Eikös tämä kyseinen kuva ollut varsin siisti, lähinnä halailua. Sellaista nyt saa muksut nähdä livenäkin, etteivät ihan kylmiksi kasva. Mieluummin minä pistäisin lapseni katsomaan rakastelua kuin tappamista telkkarista. Jokseenkin sopivampi malli heidän tulevaan elämäänsä, jos kohta saavat kyllä hetken vielä kasvaa ennenkuin itse koittavat.

Mika
Tottakai, olen samaa mieltä, mutta kyse oli vain siitä että MINÄ ja korostan MINÄ en halua lapselleni varta vasten näyttää tätä kuvaa, olen sitten ahdasmielinen tai vanhanaikainen mutta näin vaan on.
mjalava
Advanced Member
Advanced Member

Juu eikähän siinä mitään. Ja turha tässä ketään on ahdasmieliseksi jonkun kuvan takia nimetä.

Mika
Kuntri
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Kuntri »

Jyrki: Kun lainaat ja luet toisten viestejä, tee se hymiöineen päivineen. Ehkäpä sitten ymmärrät ettei herneitä käytetty. Tai ettei viesti ollut tarkoitettu moittimaan sun mielipidettä.

:P
"No kyllä se oikeestaan on kaunis. Jos pimeessä katsoo ja siristää silmiä."
Tuukkis
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Tuukkis »

Mitä, kuvassahan on selvästi minä ja frosttellin janina ja kahdeksan kiekkokalaa.:)
In numbers of ten the power is in one.
kuukkeli
Starting Member
Starting Member

tuo noin

Viesti Kirjoittaja kuukkeli »

siinähän ihan sevästi 9 delfiinniä :D vai mitä..
Plekot ja Pusut lemppareina!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”