Sitten miettimään mitä ihmiset -lapset ja mieleltään korruptoituneet aikuiset- näkevät kuvassa.

Valvoja: Moderaattorit
Tjaa, ottaen huomioon mitä telsusta subilta tulee tällä hetkellä... Jos lapsen silmät ja korvat sulkee aina kun näkyy tai kuuluu jotakin seksiin liittyvää, lapsi todennäköisimmin fiksoituu tasolle, jota kuvaa parhaiten Beavis ja Buthead -sarja. Tai päätyy Myrkky -lehden toimittajaksi.Jyrki kirjoitti:En nyt kyllä haluaisi moralisoida, mutta en kyllä tuota kuvaa lapsilleni näyttäisi...
Hohhoijaa, johan taas pomppas...heh...En mielestäni sanonut, että haluan sulkea lapsieni silmät ja korvat kaikelta seksiin liittyvältä, mutta MINÄ en halua nimenomaan varta vasten pyytää lapsiani katsomaan tälläistä.Kuntri kirjoitti:Tjaa, ottaen huomioon mitä telsusta subilta tulee tällä hetkellä... Jos lapsen silmät ja korvat sulkee aina kun näkyy tai kuuluu jotakin seksiin liittyvää, lapsi todennäköisimmin fiksoituu tasolle, jota kuvaa parhaiten Beavis ja Buthead -sarja. Tai päätyy Myrkky -lehden toimittajaksi.
Hyvä juttu että näki sentään miehen ja naisen. Ettei: "tossa on puukko... veri lentää... suolia levällään... irtonainen silmämuna... pumppuhaulikko..."
Tällaista? Eikös tämä kyseinen kuva ollut varsin siisti, lähinnä halailua. Sellaista nyt saa muksut nähdä livenäkin, etteivät ihan kylmiksi kasva. Mieluummin minä pistäisin lapseni katsomaan rakastelua kuin tappamista telkkarista. Jokseenkin sopivampi malli heidän tulevaan elämäänsä, jos kohta saavat kyllä hetken vielä kasvaa ennenkuin itse koittavat.Jyrki kirjoitti: Hohhoijaa, johan taas pomppas...heh...En mielestäni sanonut, että haluan sulkea lapsieni silmät ja korvat kaikelta seksiin liittyvältä, mutta MINÄ en halua nimenomaan varta vasten pyytää lapsiani katsomaan tälläistä.
Tottakai, olen samaa mieltä, mutta kyse oli vain siitä että MINÄ ja korostan MINÄ en halua lapselleni varta vasten näyttää tätä kuvaa, olen sitten ahdasmielinen tai vanhanaikainen mutta näin vaan on.mjalava kirjoitti: Tällaista? Eikös tämä kyseinen kuva ollut varsin siisti, lähinnä halailua. Sellaista nyt saa muksut nähdä livenäkin, etteivät ihan kylmiksi kasva. Mieluummin minä pistäisin lapseni katsomaan rakastelua kuin tappamista telkkarista. Jokseenkin sopivampi malli heidän tulevaan elämäänsä, jos kohta saavat kyllä hetken vielä kasvaa ennenkuin itse koittavat.
Mika