Akvaario/jalusta

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
utri
Starting Member
Starting Member

Akvaario/jalusta

Viesti Kirjoittaja utri »

Mistä kannattaisi kysellä hiukan isompia altaita pk-seudulla.
Viimeksi muokannut utri, 12:01, 14.08.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aquado
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja aquado »

Kysäisepä Akvaariokeskuksen hintoja, mainos sivun ylälaidassa. Muistelen jonkun moittineen sitä hintavaksi, mutta moni on kuitenkin sieltä akvaarion kaapistoineen tilannutkin.

Toinen, puolestaan edulliseksi kehuttu, on http://www.globefish.nu/. Sen perässä pitää sitten vaan lähteä ruåttinristeilylle ja kaapisto hankkia erikseen.

Niin ei, minulla ei ole ehdottoman omakohtaista kokemusta kummastakaan.
"Jos ei ole vikaa, älä rupea korjaamaan. Jos vika on todella paha, älä silloinkaan rupea korjaamaan." - Tikrun pieni kirja pomppimisesta
nekkis
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja nekkis »

Entisenä tettiläisenä Akvaariokeskuksessa kuuluu minunkin varmaan kehua kyseistä paikkaa ;)
Itse en ole sieltä mitään tilannut, mutta mitä minä siellä viikon aikana näin ja kuulin niin tekevät mittatilauksena mielellään, nopeasti ja hyvin. Petriltä vaan kyselemään ^^ Hinnoista en sitten tosin tiedä, mutta uskon, että hinta-laatusuhde on tavalliseen Akvaariokeskuksen tyyliin kohdallaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”