Kesätanssiaisten kuvat nähtävissä
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Ilo oli kokonaan minun puolella. Oli oikein kiva päästä pyörähtämään muutamat valssit kanssasiNicita kirjoitti:Taisinpas olla sitten ainoa, joka ulkopaikkakuntalaisena uskalsi lähteä mukaan. Onneksi lähdin ja kiitos kaikille riemukkaasta illasta! Tuli nähtyä ensimmäistä kertaa Sea Life, sekä nyt voinen sanoa käyneeni Lintsillä, tai ainakin kävelleeni sen läpi. Tanssimaankin pääsin, kiitos Aquado ja Jaani kärsivällisyydestä. Kiitos myös Sateenkaari02:lle loistavasta majoituksesta, jota ilman tanssi-ilta olisi jäänyt haaveeksi. Jos jotakuta kiinnostaa niin naama löytyy esimerkiksi kuvasta 21 Sauraman vierestä.

-Jaani-
Minähän olen sivari eli en kannata sotaleikkejä. Jokaiselle annetaan suoraan oikea haulikko käteen, ei tarvitse leikkiä ja saadaan kerralla akvaristipiirien sisäiset ristiriidat kuntoonMari kirjoitti:KAUPUNKISOTAA LASEREILLA? Jos juu, niin tää on takuuvarmasti mukana!

Juuei. Mitään en kerro, kärvistelkää vain ihan rauhassa ja miettikää, että mitä seuraa. Ainoana johtolankana annan sen, että on pimeämpää kuin viimeksi ja pitkät hihat ovat tarpeelliset.
"pimeämpää kuin viimeksi ja pitkät hihat ovat tarpeelliset."
Hämärässä huoneessa etitään kossua pakastearkusta?
Hämärässä huoneessa etitään kossua pakastearkusta?

" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Anteeksi vaan herra kuvaaja mutta minä en pidä ollenkaan niistä kuvista missä olen, joten en myöskään kerro mitkä ne ovat. Jatkossa minusta ei oteta kuvia ilman sitä poseerausta, josta valitit
Jäin kaipaamaan yhtä yhteiskuvaa, mitä sille tapahtui? Se mitä lupasit muokata siirtämällä henkilöitä kauemmas toisistaan...
Pidin kyllä muista kuvista, varsinkin Kuuluisa Kiinalainen oli kiva nähdä kuvissa. Oletteko saaneet sovittua sitä piknikkiä, Risto?

Pidin kyllä muista kuvista, varsinkin Kuuluisa Kiinalainen oli kiva nähdä kuvissa. Oletteko saaneet sovittua sitä piknikkiä, Risto?
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Ilman muuta uusiksi vainJaani kirjoitti: Ilo oli kokonaan minun puolella. Oli oikein kiva päästä pyörähtämään muutamat valssit kanssasiOtetaan uusiksi seuraavalla tapaamisella, mikäli tästä tulee perinne. Jookos?
-Jaani-

Nina
Henkilökohtaisesti pidän uuden oppimisesta, mutta en vain aina pidä siitä, että minua opetaan.
-Winston Churchill-
-Winston Churchill-
-
- Member
- Akvaarioseurat: Jyväskylän Akvaarioseura
Täytyy lähteä tästä nurkkaan häpeämään sitä, että asun 250 km:nsaurama kirjoitti: Tämän kaiken ja miljoona välissä tapahtunutta asiaa jäi kokematta teiltä kaikilta sohvaperunoilta, jotka tekosyyn tai toisen varjolla jäitte lähtemättä mukaan. Oikeastaan voitte jäädä nurkkaan häpeämään ensi kevääseen saakka. Huhtikuusta alkaen saatte palata normaalielämään ja painua tanssikurssille, perinne on nimittäin syntynyt.
päässä pääkaupunkiseudulta ja myös sitä, että seuraava aamu oli
tavallinen työpäivä alkaen klo 9.00

Joku toinen kerta sitten, paremmalla ajalla - kenties lomalla
Kivoja otoksia

~Tinski~