Myydään-palsta
Valvoja: Moderaattorit
Myydään-palsta
Voiko myydään-palstalla myydä ihan mitä tahansa vaikkei olekaan akvaariokamaa?
Vai tulisiko sitten liikaa myynti-ilmoituksia? Niitä on paljon jo muutenkin.
Vai tulisiko sitten liikaa myynti-ilmoituksia? Niitä on paljon jo muutenkin.
Hyvä kysymys, varmaan tähän joku sääntö löytyy?
Ja jos saa myydä vain akvaarioharrastukseen liittyvää roinaa, niin missä
menee sitten raja?
Itse kaupittelen tuota filmivanerilevyä, joka toisaalta voisi soveltua vaikka
työtasoksi varastoon tai siitä voisi nikkaroida lapsille skeittihyppyrin..
Ja jos ajatusta viedään eteenpäin, niin voisihan täällä myydä vaikka hyvän sohvatuolin missä olisi oikein lokoisaa seurata akvaarion elämää..
tai sitten vaikka pistää myyntiin auton jolla on helppo päästä asioimaan akvaarioliikkeessä tai akvaarioseuran kokouksissa
Vai miten on, taitais vaan myyntipalsta turvota aikamoisiin mittoihin ja sekavan oloiseksi?
Ja jos saa myydä vain akvaarioharrastukseen liittyvää roinaa, niin missä
menee sitten raja?
Itse kaupittelen tuota filmivanerilevyä, joka toisaalta voisi soveltua vaikka
työtasoksi varastoon tai siitä voisi nikkaroida lapsille skeittihyppyrin..
Ja jos ajatusta viedään eteenpäin, niin voisihan täällä myydä vaikka hyvän sohvatuolin missä olisi oikein lokoisaa seurata akvaarion elämää..
tai sitten vaikka pistää myyntiin auton jolla on helppo päästä asioimaan akvaarioliikkeessä tai akvaarioseuran kokouksissa
Vai miten on, taitais vaan myyntipalsta turvota aikamoisiin mittoihin ja sekavan oloiseksi?
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse ainakin kuluttajana
..
Katson tällä palstalla olevat myynti-ilmoitukset vähän sillä silmällä, josko jotain roinaa akvaariooni saisi.
Kun olen autoa ostamassa, tuskin tältä palstalta ensimmäisenä lähtisin etsimään.
Elikkä, eipä täällä varmaankaan kovin hyvin vm-82 corolla DX kaupaksi menisi ja ilmoitukset alkavat ennemmin tahi myöhemmin mukautumaan pelkästään akvaario alalle (?)
Nosto!
Vieläkin DX vailla hyvää kotia!
Katson tällä palstalla olevat myynti-ilmoitukset vähän sillä silmällä, josko jotain roinaa akvaariooni saisi.
Kun olen autoa ostamassa, tuskin tältä palstalta ensimmäisenä lähtisin etsimään.
Elikkä, eipä täällä varmaankaan kovin hyvin vm-82 corolla DX kaupaksi menisi ja ilmoitukset alkavat ennemmin tahi myöhemmin mukautumaan pelkästään akvaario alalle (?)
Nosto!
Vieläkin DX vailla hyvää kotia!
Mulla olis jo xyfilis, onks sulla heittää mitään vaihtareita?
-
maketzu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Enpä ainakaan minä laita pahaksi, jos siellä on akvaarioharrastuksesta poikkeavaa nyytävääkin. Minultakin saattaa tulla lähiaikoina muutakin myytävää.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Pieni osa myytävästä kamasta voi mielestäni olla muutakin kuin akvaariokamaa tai akvaarion pitoon liittyvää kamaa. En oikein osaa määritellä, mitkä eivät kuuluisi sallittuihin (auto ehkä tms), mutta ainakaan minua ei haittaa, vaikka joku möisi lentokonetta. Kunhan vain kaikki eivät myy lentokonetta, eikä muiden kuin akvaariotavaroiden osuus ole iso.Ankku123 kirjoitti:Minulla voisi kyllä joskus olla jotain muutakin tavaraa myynnissä, sillä kysyinkin. Mitähän mieltä te muut käyttäjät olisitte jos muun tavaran myyjiä ilmaantuisi muutamia?
Sigujen korkeudelle tosin pitäis saada raja.
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
-
summersrain
- Member

-
Tapio Martimo
- Advanced Member

Mutta niillehän on! Säännöissä tämä on selvästi sanottu otsikon "muut asiat", kohta viisi, alla:dsl kirjoitti: Sigujen korkeudelle tosin pitäis saada raja.
"Allekirjoituksen tulee noudattaa hyvää makua. Allekirjoituksen maksimipituus on 4 riviä, mukaan lukien tyhjät rivit, eikä se saa sisältää grafiikkaa."
-
Tapio Martimo
- Advanced Member