Hyvinkäällä akvaarioliikettä?
Valvoja: Moderaattorit
Hyvinkäällä akvaarioliikettä?
Mahtaneeko Hyvinkäällä olla akvaarioliikettä? Ostoksia olisi mutta kauppa puuttu 

Viime aikoina en ole käynyt kummassakaan, enkä näin ollen osaa sanoa juuta enkä jaata liikkeiden tasosta tällä hetkellä.
Muutama vuosi sitten suosin Viherkulmaa, koska kokemuksella olin todennut saavani sieltä terveempiä kaloja (ja ehkä enemmän todenmukaista tietoa kaloista).
Muutama vuosi sitten suosin Viherkulmaa, koska kokemuksella olin todennut saavani sieltä terveempiä kaloja (ja ehkä enemmän todenmukaista tietoa kaloista).
Kun olen oikeassa kukaan ei muista sitä, kun olen väärässä, kukaan ei unohda sitä
Kävin sattumalta Hyvinkäällä pari viikkoa sitten ja tsekkasin molemmat kaupat.
Salamanterissa: Oli ainakin akvaarioita ja muutakin tavaraa, jopa kaloja.
Palvelua ei oikein sanut kun myyjillä oli muuta tärkeämpää.
Viherkulmassa: Oli oikein kivan tuntuinen myyjä. Kaloja en nähnyt, mutta ehkäpä ne olivat jossakin takatiloissa. En ymmärtänyt kysyä kun oli vähän kiire.
Jäi sellainen kuva, että viherkulma myy viherratkaisuja ja siinä sivussa lammikko ja akvaariotarvikkeita. Salamanteri oli paremminkin lemmikkieläinliike kun kalojakin siellä altaissa polski ja taisi jotain muitakin räpistelijöitä häkeissä olla.
Salamanterissa: Oli ainakin akvaarioita ja muutakin tavaraa, jopa kaloja.
Palvelua ei oikein sanut kun myyjillä oli muuta tärkeämpää.
Viherkulmassa: Oli oikein kivan tuntuinen myyjä. Kaloja en nähnyt, mutta ehkäpä ne olivat jossakin takatiloissa. En ymmärtänyt kysyä kun oli vähän kiire.
Jäi sellainen kuva, että viherkulma myy viherratkaisuja ja siinä sivussa lammikko ja akvaariotarvikkeita. Salamanteri oli paremminkin lemmikkieläinliike kun kalojakin siellä altaissa polski ja taisi jotain muitakin räpistelijöitä häkeissä olla.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Kyllä Viherkulma oli ainakin kymmenen, viisitoista vuotta sitten se Hyvinkään paras liike
Itsekkin siellä pikkupoikana roikuin joka hetken...
Kalat ovat siellä alakerrassa, mutta tosiaan noista ajoista on paikka muuttunut, kun kävin siellä vuosi kaksi sitten.
Ennen vanhaan altaat olivat vehreitä ja oli harvinaisempaakin kalaa ja muuta vedenelävää.
Nyt oli hieman yksitoikkoisemman näköistä...

Itsekkin siellä pikkupoikana roikuin joka hetken...
Kalat ovat siellä alakerrassa, mutta tosiaan noista ajoista on paikka muuttunut, kun kävin siellä vuosi kaksi sitten.
Ennen vanhaan altaat olivat vehreitä ja oli harvinaisempaakin kalaa ja muuta vedenelävää.
Nyt oli hieman yksitoikkoisemman näköistä...
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Sekä Salamanteri että Viherkulma ovat hyviä kauppoja. Itse olen kumpaakin tyytyväinen. Kohteliaat kauppiaat ja asioista otetaan selvää.
Hyvää palvelua olen saanut kummastakin.
Hyvää palvelua olen saanut kummastakin.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.