Hyvinkäällä akvaarioliikettä?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Zelda
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Hyvinkäällä akvaarioliikettä?

Viesti Kirjoittaja Zelda »

Mahtaneeko Hyvinkäällä olla akvaarioliikettä? Ostoksia olisi mutta kauppa puuttu :o
reimanpa
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja reimanpa »

Viherkulma Uudenmaankadulla, entistä Kauppaoppilaitosta, nykyistä ammattikorkeakoulua vastapäätä.

Salamanteri Kauppalankadulla.
Kun olen oikeassa kukaan ei muista sitä, kun olen väärässä, kukaan ei unohda sitä
Zelda
Member
Member

Kumpaa suosittelet?
reimanpa
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja reimanpa »

Viime aikoina en ole käynyt kummassakaan, enkä näin ollen osaa sanoa juuta enkä jaata liikkeiden tasosta tällä hetkellä.

Muutama vuosi sitten suosin Viherkulmaa, koska kokemuksella olin todennut saavani sieltä terveempiä kaloja (ja ehkä enemmän todenmukaista tietoa kaloista).
Kun olen oikeassa kukaan ei muista sitä, kun olen väärässä, kukaan ei unohda sitä
Kiki

Viesti Kirjoittaja Kiki »

Kävin sattumalta Hyvinkäällä pari viikkoa sitten ja tsekkasin molemmat kaupat.
Salamanterissa: Oli ainakin akvaarioita ja muutakin tavaraa, jopa kaloja.
Palvelua ei oikein sanut kun myyjillä oli muuta tärkeämpää.

Viherkulmassa: Oli oikein kivan tuntuinen myyjä. Kaloja en nähnyt, mutta ehkäpä ne olivat jossakin takatiloissa. En ymmärtänyt kysyä kun oli vähän kiire.

Jäi sellainen kuva, että viherkulma myy viherratkaisuja ja siinä sivussa lammikko ja akvaariotarvikkeita. Salamanteri oli paremminkin lemmikkieläinliike kun kalojakin siellä altaissa polski ja taisi jotain muitakin räpistelijöitä häkeissä olla.
Huk
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Huk »

Viherkulmasta löytyy kyllä kaloja; enemmän kuin Salamanterista.
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

Salamanterista saa kortin johon saa leimoja kun ostoksen summa on yli 20e, kun leimoja on 10 saa 15 euron alennuksen. Ihan sama ostaako koiran ruokaa vai sitten kaloja.

Itse en käy enää Viherkulmassa.
Taika-Jim
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Taika-Jim »

Kyllä Viherkulma oli ainakin kymmenen, viisitoista vuotta sitten se Hyvinkään paras liike :mrgreen:
Itsekkin siellä pikkupoikana roikuin joka hetken...

Kalat ovat siellä alakerrassa, mutta tosiaan noista ajoista on paikka muuttunut, kun kävin siellä vuosi kaksi sitten.
Ennen vanhaan altaat olivat vehreitä ja oli harvinaisempaakin kalaa ja muuta vedenelävää.
Nyt oli hieman yksitoikkoisemman näköistä...
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Sekä Salamanteri että Viherkulma ovat hyviä kauppoja. Itse olen kumpaakin tyytyväinen. Kohteliaat kauppiaat ja asioista otetaan selvää.
Hyvää palvelua olen saanut kummastakin.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Zelda
Member
Member

En ole vielä ennättänyt Hyvinkäälle mutta tällä viikolla käyn. Pitänee käydä molemmissa. Oman paikkakunnan akvaariotarvikkeet on niin vähissä ettei täältä oikein saa muuta kuin ruokaa. Jotain letkua ja suodatinvanuja löytyy mutta valikoima on akvaarioharrastuksen osalta vähissä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”