Kilpailu: Miten halvalla olette saaneet akvaarion?
Valvoja: Moderaattorit
Kilpailu: Miten halvalla olette saaneet akvaarion?
Kirjoitan nyt tännekin .
Itse sain 250litraisen johon kuului Eheim 2012, Fluval 4, lämmitin, kansilasit, taustakuva, metallijalusta, styroksi, 4 vihermonnista 6 valkopilkkumonnista, korupleko, yli kymmenen kasvia ja vielä iso kanto ja äärettömän iso haavi.
4 vuotta vanha
Ja kaikki tämä 110egee.
Itse sain 250litraisen johon kuului Eheim 2012, Fluval 4, lämmitin, kansilasit, taustakuva, metallijalusta, styroksi, 4 vihermonnista 6 valkopilkkumonnista, korupleko, yli kymmenen kasvia ja vielä iso kanto ja äärettömän iso haavi.
4 vuotta vanha
Ja kaikki tämä 110egee.
Ei paha. Parhaat omat bongaukseni ovat 400ltr 50e, josta hinta tosin putosi 50e. Kävin roudaamassa serkulleni. Toinen aika hyvä oli enoni verkkokellariin jätetty 317 litrainen, josta pohjalasi halki. Ei tullut sekään kalliiksi. Yksi 128 litrainen on tullut saatua ilmaiseksi. Näihin törmää aina ajoittain.
Jos toki minulle sullottiin kympillä ja muutamalla isolla kannolla maksettu satalitrainen tekniikoineen karanteenipurkiksi. Sekin many bueno.
Jos toki minulle sullottiin kympillä ja muutamalla isolla kannolla maksettu satalitrainen tekniikoineen karanteenipurkiksi. Sekin many bueno.
128litrainen kulkeutui kotiin 300:n markan hintaan. Mukana yksi Eheimin vanha ulkosuodatin ja Eheimin 2010 suodatin.
Lisäksi kamojen joukossa oli esim. lämmittimiä ja ilmastimia.
45 litrainen ilmaiseksi Renan pienellä sisäsuodattimella mitä voisi korkeintaan käyttää hevosen tampoonina...
Lisäksi kamojen joukossa oli esim. lämmittimiä ja ilmastimia.
45 litrainen ilmaiseksi Renan pienellä sisäsuodattimella mitä voisi korkeintaan käyttää hevosen tampoonina...
Viimeksi muokannut Rääkky, 22:49, 10.07.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei pahoja nuo ilmaiset purkit kyllä. Mutta tämä allas on tullut tähän asti valmistettuna maksamaan minulle 600 - 650 € ilman suklaamonnia. En pidä sitä tämänkokoisesta akvaariosta pahana hintana.
http://koti.mbnet.fi/diskus/suklaamonni2.jpg
http://koti.mbnet.fi/diskus/suklaamonni2.jpg
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
270 litraisen pytyn sain kaverilta ilmaiseksi. Samalta kaverilta samaan hintaan myös 250 l altaan jalustoineen aikaisemmin.
Ostetuista taitaa suhteessa edullisin olla tuo 250 l kulmapytty, Back to nature- taustalla ja lämppärillä, sekä Tunzen suodattimella = 50 euroa (ja sekin firmaan toimitettuina silkkikasveina). Ei ollut mielestäni ihan kauheasti.
Ostetuista taitaa suhteessa edullisin olla tuo 250 l kulmapytty, Back to nature- taustalla ja lämppärillä, sekä Tunzen suodattimella = 50 euroa (ja sekin firmaan toimitettuina silkkikasveina). Ei ollut mielestäni ihan kauheasti.

En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
322 litranen oli tarvikkeineen päivineen ilman kaloja ja kasveja vähän päälle 600 euroa.
Miten te olette saaneet altaita ilmaisiksi
Miten te olette saaneet altaita ilmaisiksi

Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Niin ja täytyypi viellä lisätä, että nykyisen reilu 300 litraisen +jalusta+lamput+suodattimet ym.kamat yhteensä 1000 mk
Muistaakseni 450l akvaarion sai sen takia ilmaiseksi, että edellisellä omistajalla oli muutto edessä ja halusi akvaarion (joka oli seissyt tyhjänä)
äkkiä pois tieltä. Jos nyt muistan oikein. Kiireesti se ainakin piti hakea....
Tässä mä nyt odottelen, josko sama toistuisi, että jonkun pitää äkkiä päästä eroon n.500-800 l akvaariosta, niin mä voisin sen halvalla ostaa. TAHTOO ISOMMAN AKVAARION
Muistaakseni 450l akvaarion sai sen takia ilmaiseksi, että edellisellä omistajalla oli muutto edessä ja halusi akvaarion (joka oli seissyt tyhjänä)
äkkiä pois tieltä. Jos nyt muistan oikein. Kiireesti se ainakin piti hakea....
Tässä mä nyt odottelen, josko sama toistuisi, että jonkun pitää äkkiä päästä eroon n.500-800 l akvaariosta, niin mä voisin sen halvalla ostaa. TAHTOO ISOMMAN AKVAARION

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Hmm..nyt joutuu jopa miettimään..
No ensimmäinen akvani (n.100l) maksoi 50 mummoo ja sen lisäksi ostin samalta ihmiseltä myöhemmin kultismaljan 75 mummoo *arg* Oei..olin TOSI pieni silloin.
Sen jälkeen olen saanut erilaisia altaita (4kpl) kavereilta ilmaiseksi kokoa ollut 60-200l.
Yhden akvaarion sain kun annoin sukseni vaihdossa.
Ja tuosta nykyisestä altaasta maksoin vanhaa mummoo abaut 100 kpl.
No ensimmäinen akvani (n.100l) maksoi 50 mummoo ja sen lisäksi ostin samalta ihmiseltä myöhemmin kultismaljan 75 mummoo *arg* Oei..olin TOSI pieni silloin.
Sen jälkeen olen saanut erilaisia altaita (4kpl) kavereilta ilmaiseksi kokoa ollut 60-200l.
Yhden akvaarion sain kun annoin sukseni vaihdossa.

Ja tuosta nykyisestä altaasta maksoin vanhaa mummoo abaut 100 kpl.
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Serkultani ostin tämän setin: http://www.pbase.com/image/18092569 200 eskoo. Tausta itse värkätty. Suodattimet: Eheim classic 2217 (2v vanha) ja Fluvalin 4 (vanha malli). 125 cm:n yhden putken valaisin, kansilasit, reilu 20 kalaa ja muuta roinaa (haaveja, 20m paineletkua lappoineen ym.)
Kaupan mukana tuli vielä 60 L ilman vermeitä. 125cm yhden putken valaisin ja kaksi uutta sylvanian putkea.
Kaupan mukana tuli vielä 60 L ilman vermeitä. 125cm yhden putken valaisin ja kaksi uutta sylvanian putkea.
Nykyinen altaani (250-litrainen, jalustoineen, 2-putkisine valaisimineen, Grässlinin pyöreine ruokinta-/ajastinautomaatteineen, jo pois menneine Fluvalin sisäsuodattimineen ja muine hömppeineen) maksoi 500 mk. Itse olin tyytyväinen kauppaan ja se oli tärkeintä.
-K-
-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr