Ensinnäkin hymyillä voi vaikka kokoajan oikeassa elämässä ja varsinkin kaloista puhuessa.. sekä vaikka keskellä

lausetta, joten minun kova hymyilemiseni johtuu vain erittäin hymyilevästä persoonasta näiden ykkösten ja nollien takana

Toisekseen hymiöt ovat suuri osa netissä tapahtuvaa kommunikaatiota ja ne pyrkivät estämään väärinkäsityksiä. Otetaanpa tuttu esimerkkilause:
Ei sinulta ainakaan hymiöitä puuttunut. Olisi kivaa nähdä miten koristelet joulukuusesi.
Ei sinulta ainakaan hymiöitä puuttunut

Olisi kivaa nähdä miten koristelet joulukuusesi
Nämä erilaiset kirjoitustavat antavat lukijalle erilaisen mielikuvan viestin luonteesta, onko se kirjoitettu kenties suu mutrussa vaiko pilke silmäkulmassa. Suhtautumisestani joulukuusiin voimme puhua lisää toisaalla
Ja sitten takaisin kaloihin, sillä niistähän täällä puhutaan..
Olen tässä etsiskellyt Apistogramma-sukuisia fisuja ja niitä on löytynyt heti vino pino - kivan näköisiä otuksia, täytyy myöntää. Olisinkin kiinnostunut kuulemaan lähinnä helposti Suomesta löytyvistä lajeista, jotka sopisivat juuri minun akvaani, hintaluokka olnee kohtuullinen? Eli ei kamalan herkkä, ei tee pahaa muille fisuille tai kasveille, vesiarvot sun muut sopivat. Ja kuten aina, kiitoksia vinkkaajille