Odotan mielenkiinnolla vastauksia

Valvoja: Moderaattorit
Mahdat hyvin. Ota kirja ja tarkasta. Ei kaikki, mitä joku kertoo, ole totta.vimpula kirjoitti:Sille ei pahemmin voi mitään, kun joskus on uskoteltu, että lehtikalakin on labyrintti-elimen omaava fisu. Minkäs minä sille mahdan, että valehdeltu on?Nyt ainakin tiedän, että affenhan se.. Anteeksi vaan kovasti.
Ja minähän en ollut ilkeä. En mitenkään sanonut, ettei joku tai kukaan osaisi kirjoittaa.silli kirjoitti:Älä vimpula välitä, ilkimyksiä löytyy joka paikasta. Pitää vaan nousta tuollaisen yläpuolelle. Lehtikalastasi en osaa sanoa mitään varmasti, mutta epäilen stressiperäisiä sairauksia tms. enemmän kuin kasvia.
Ei minulla omia lapsia, joten siinä mielessä olen jäävi saarnaamaan kasvatuksesta, mutta sanotaanko nyt, että tuohon irvistelyn tehoon en minäkään luota. Silti olen aika vakuuttunut, että kykenisin iskostamaan aika kovapäiseenkin kalloon, että kannattaako niitä akvaarion laseja paukutella. Eli siis tervetuloa lapsiperheet sedän luo kylään.vimpula kirjoitti:poikakaverilla kävi juuri vierailemassa 5 vee kakara, joka hakkasi ja paukutti muutenkin akvaarion kylkeä. Siinä ei auta muuta kun irvistellä.. Kakara kun on sellainen, ettei usko edes vanhempiaan!!![]()
Nimenomaan! Ja siinä ei paljoa niskaperseotteita tarvita. Eikä niitä pidäkään käyttää, jos ei halua kasvattaa huonostikäyttäytyviä, vihaisia katkeria ihmisiä. Jos lempeämmät tavat eivät toimi on lapsen kanssa syytä piipahtaa psykologin juttusilla tilaamassa diagnoosi (tai katsoa peiliin).Nobelin kirjoitti:lapset ovat fiksuja ja oppivat säännöt hyvin nopeasti, jos niistä pidetään määrätietoisesti kiinni. Ei se ole vaikeaa 8) .