Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Mihinkäs aikaan tulee siihen akvaarioon pääosin kiinnitettyä huomiota?
Itse tuijottelen tuota joko varhain aamulla, kun valotkaan ei ole päällä eikä ole muuta tekemistä ja sitten illalla ennen nukkumaanmenoa. Joskus on aikaa päivälläkin...
No mutta aikaa akvaariollehan on 24 tuntia vuorokaudessa. Välillä tosin syön, nukun ja istun akvaarion vieressä tämän näppäimistön ääressä, käyn kaupoissa tai lenkillä. Että semmoista
Milloin vain on aikaa. Tuleehan noita silmäiltyä useastikin.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn. Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Epäsäännöllisen elämänrytmini ansiosta akvaarion asukkaat saavat tuijotusta osakseen kaikkina vuorokaudenaikoina. Aamiaisen yhteydessä yritän pitää "tarkastustuijotuksen", ja jos minulla on erityisen paljon aikaa, teen käsitöitä, ahdistaa tms, olen asentanut akvaarion eteen nojatuolin ja jalkatyynyjä, joista käsin voin tuijotella kaloja vaikka miten pitkään. Pienen asunnon hyvä puoli on, että akvan katselu onnistuu myös hyvin vaikka ensimmäiseksi aamulla sängystä käsin
Päivätyöläisenä tuo kalojen katselu jää enimmäkseen iltaan, viikonloppuisin kyllä sitten aikaa katsella pitkin päivää.
Television katselu on jäänyt nykyään kokonaan pois kun katse on koko ajan akvaarioissa... sujuvasti kyllä kuuntelen televisiota
Voi että, täällä vähän kateellinen jarvij:lle. Uusi kun on pönttö niin koko ajanhan sitä voisi tuijotella, mutta kun pittää käydä töissä ja illat + viikonloput lentää lasten harrastuksissa tai olla keittiönperällä, tunttu ettei ole aikaa juuri yhtään ihailla sitä. Nyt sitten on ukkeli välillä äkäsenä kun mielelläni jään kattelemaan akvaariota jos on hetki aikaa, sen sijaan että esim. pyyhkisin pölyjä tai siivoisin lasten jätöksiä...
Mies on varma että olen hullu, sillä tuijottelen akvaarioita enempi kuin televisiota. Joskus unohdun akvaarion eteen katselemaan ja mietiskelemään asioita... sitten huomaan kauhukseni että onkin vierähtänyt tunti ja olenkin jo myöhässä jostain.
sani kirjoitti:Mies on varma että olen hullu, sillä tuijottelen akvaarioita enempi kuin televisiota. Joskus unohdun akvaarion eteen katselemaan ja mietiskelemään asioita... sitten huomaan kauhukseni että onkin vierähtänyt tunti ja olenkin jo myöhässä jostain.
Kiva että on muitakin. Näen oikein mieheni silmistä mitä hän ajattelee minusta kun istun akvaarion edessä tiiraillen joka puolelta. Hän kyllä on myös aivan täysin varma että olen pimahtanut-samoin ajattelee myös äitini .
Meikäläinen herää aamulla kun makuuhuoneen akvaarion valo napsahtaa päälle (lue: herätyskello on soinut jo 45 min, mutta jaksaa avata silmänsä vasta kun jotain kiinnostavaa tapahtuu). Siinä kiskon rillit päähän ja loikoilen sängyssä aamukahvikuppi kädessä (jos joku mies on sitä minulle keittänyt) ja nautiskelen kaloista ennenkuin nousen. Ei liene kummallista ettei minulle tule aamulehteä
Mä olen laittanu nojatuolin akvaarioni eteen. Istun ja katselen sitä suurimman osan kotonaolo ajasta.. Syönkin yleensä siinä nojatuolilla kaloja ja kääpiökynsisammakoitani seuraillen ja tutkaillen!
En tiedä mitään sitä rentouttavampaa!
Näinhän se menee. Joskus tuijotellaan oikein urakalla ja toisinaan taas jää vähemmälle. Riippuu paljon siitä, mitä milloinkin akvaariossa on "tekeillä".
Katselen olohuoneessa Oskareiden edesottamuksia useita tunteja päivässä. Varsinkin iltaisin klo 21:den jäkeen on kivaa katsella kun
vähän väsyneet Oskarit pörhistelevät toisilleen ja kaivavat monttuaa (joka ei koskaan tule valmiiksi). Aamuisin pitää lisäksi tarkistaa mitkä kasvit on revitty irti ja katsoa onko suodattimet paikallaan ja affenet kiltisti altaassaan.
Kyllä meillä katsotaan enemmän Oskareita kun töllöä!
Katselen akvaariota pitkin päivää, aina kun ehdin. Eli liian vähän. aina kun istun akvan eteen, lapset huutaa tai ovikello/puhelin soi. Olisi ihanaa olla viikko yksin kotona ja katsella akvaa koiran kanssa. Sit olis kyllä jo ikävä perhettä!
Kyllähän sitä valoja sytyttäessä tulee tarkastettua, että kaikki on ok.
Muuten sitten käyn aina vilkaisemassa välillä, ja illalla sitten kerkeää enemmänkin tuijotella