Porilaisten AW-tapaaminen!

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kawai
Member
Member
Viesti:

Porilaisten AW-tapaaminen!

Viesti Kirjoittaja Kawai »

Tervehdys arvoisat porilaiset AW:n jäsenet!

Jo ennen joulua (muistaakseni) muhi ajatus siitä, että täkäläiset foorumiin kirjoittelijat kokoontuisivat jolloinkin vaikkapa kahvikupposen tai olusen ja luonnollisestikin akvaarioaiheisten juttujen äärellä. Silloin asia jäi sille asteelle, että odottelemme tulevaa paikallisen akvaarioseuran kokousta ja ryntäämme sitten sinnekin pian oman kokoontumisemme jälkeen "suorittamaan valloitus". [;)]

Koskapa asia on jäänyt ainakin hetkeksi unohduksiin, tuon asian uudelleen esille. Keskusteltuani tänään KingLittlen kanssa asiasta tulimme pikaisesti siihen tulokseen, että ensi viikolla voisi olla hyvä viikko tapaamiselle sikäli, että monilla on tuolloin talviloma.

Laittakaapa mietintämyssy päihinne ja kommentoikaa asiaa. Heitetään vielä alustavasti päiväksi keskiviikko, ajaksi klo 19 tasan ja paikaksi Itäpuistossa sijaitseva Parnell's -niminen olutkahvila. :)

Toivottavasti mahdollisimman usea ehtii mukaan. Itse olen vasta päättyneen kimppatilauksen puitteissa tutustunut teistä moneen ja todella mukavan oloista sakkia olette kaikki.

Näin. Pidetään yhteyttä.

-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
Chyental
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Chyental »

I'm IN! Eli meikälle sopii vallan mainiosti! Kun kävin sitä omaa pakettiani noutamassa, kävi ilmi, että ollaanhan me Kawain kanssa nähty Akvaariokeskuksessa. :) Nimittäin tunnistin hänet kaloistaan....:D
-Chyental-
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja KingLittle »

Eli mä oon myös in ja jos tyttöystävä selviää kuumeestaan siihen mennessä ja saa muksut hoitoon niin se on myös tulossa.
hanes
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja hanes »

Valitettavasti minä olen silloin töissä ja vieläpä yövuorossa mutta eihän sota yhtä miehentapaista kaipaa.
Chyental
Senior Member
Senior Member

Onko tää ny vielä siis sovittu ajankohta kun näyttää vähän köyhältä osanottajien suhteen?
-Chyental-
summersrain
Member
Member

Viesti Kirjoittaja summersrain »

Jos meinasitte että pikkuinen naapurikaupunkikin olisi edustettuna, niin en ole ikävä kyllä tulossa. Tuppisuuna kuitenkin istuisin ja sehän ei ole tapaamisen tarkoitus... Mutta, pitäkää te muut hauskaa 8)
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Ihan sivukaneettina, sopiiko kaitsulle ja chyentalille ton tapaamisen siirto torstaiksi kun sillon emäntäkandidaatti sais muksut hoitoon jollon sekin vois tulla mukaan... ?
Kawai
Member
Member
Viesti:

Torstai sopii mulle ainakin ihan yhtä hyvin kuin keskiviikkokin. Itse reissaan nimittäin molempina päivinä töiden takia joko Tampereelle tai Turkuun ja palaan illansuussa kotiin. Minun puolestani voidaan tapailla torstaina. Kovin kauaa en kuitenkaan - ikävä kyllä - pysty olemaan, kun taas sitten perjantaiaamuna pitää hyökkäillä Tampesteriin seminaaria vetämään.

Vastailkaa kuitenkin... Torstai siis klo 19, paikka sama?

-K-
pauge75
Junior Member
Junior Member

porin tapaamisesta

Viesti Kirjoittaja pauge75 »

Moikka Porilaiset akva aktivistit!

Huomasin ton tapaamisen ja kyselen et mahtuuko vielä mukaan?
Eli torstaina parnels klo:19
T:Pauge

P.S Koska olette taas tilaamassa aguaristig shopista, mulla olis sitten kans tilattavaa sieltä.
Kawai
Member
Member
Viesti:

Re: porin tapaamisesta

pauge75 kirjoitti:Huomasin ton tapaamisen ja kyselen et mahtuuko vielä mukaan?
Eli torstaina parnels klo:19
Aina mahtuu mukaan. Tässä tapauksessa jopa silloinkin, kun ei käytä Rexonaa. [;)] Aika ja paikka kuten mainitsit.
pauge75 kirjoitti:P.S Koska olette taas tilaamassa aguaristig shopista, mulla olis sitten kans tilattavaa sieltä.
Olemme mitä ilmeisimmin tilaamassa Aquaristikshopista jossakin vaiheessa. Muun muassa tästä voidaan keskustella sitten torstaina. Ihan "just nyt" emme kuitenkaan tilausta varmaan laita. Pitää kysellä, että ketkä mahdollisesti muutkin ovat tulossa mukaan kimppaan jne jne. Mutta tarpeen mukaanhan näitä järjestellään.

Kiva, että lisää väkeä tulee mukaan! :D

-K-
Chyental
Senior Member
Senior Member

Kyllä mä luulen että toi torstai sopii, vaikka treenit sillon oliskin, tuskin mä sinne menisin ku selkä tosiaan on monta viikkoa ollu kipeä eikä loppua näy...(lekuriinkin pääsee vasta enskuussa).

Ja mulle tuo torstai sopii siinä mielessä paremmin, kun Belle steriloidaan huomenna, ni haluisin olla sitä kattomassa ettei tuu mitään komplikaatioita tai ongelmia. :) Avo ei kehtaa tulla mukaan, kysyin. :)
-Chyental-
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Eli Torstaina klo. 1900 Parnelssissa on sovittu ? :)
Kawai
Member
Member
Viesti:

KingLittle kirjoitti:Eli Torstaina klo. 1900 Parnelssissa on sovittu ? :)
Näin olettaisin. Ainakin itse menen. [;)] Laitetaanko rintaan ruusu, niin kaikki tuntee toisensa? Heh.

-K-
Chyental
Senior Member
Senior Member

No ei ollu ruusua kellään rinnassa mutta löydettiin sentään kaikki toisemme. :mrgreen:

En teistä tiedä, mutta mulla ainakin oli hauskaa. Mä tässä päädyinkin, että jos joku haluaa vaikkapa ostaa osan noista novotabseista joista puhuin, tai vaikkapa koko pönikän, niin ilmottele...*eihän tämä mikään myyntipalsta ollut*
-Chyental-
Kawai
Member
Member
Viesti:

Hurlumhei!

Kiva oli nähdä, joo. Harmi vain, että itse oli hieman nk. "veto pois", kun on rankka, reissaamista sisältävä viikko takana. Ja ellei aamulla olisi taas pitänyt lähteä autoilemaan, olisi toisen (ja kolmannenkin) stoben voinut nauttia. [;)]

Kuten totesin, parasta antia on se, että löytyy hengenheimolaisia. Voimme kenties muulloinkin tapailla ja pitää yhteyttä. Tuleehan se sitten oletettavasti se toinen saksantilauskin ajankohtaiseksi ennemmin tai myöhemmin. Ja kasveja voimme antaa aina omista altaistamme kaverille päänvaivaksi... :)

Chyental: Voisin ainakin joskus kokeilla että mitä omat kalani pitää niistä NovoTabseista. Joskus jos pienen maustemitallisen niitä saisit minulle asti niin voisin kokeilla heittää altaaseen. Harmi, ettei eilen tullut puheeksi. Mutta et ole tainnut purkkia edes avata? Minulla kun ei monnisiakaan ole, niin saattaa olla liioittelua ostaa koko pönikkä. :D

Palaillaan/Pidetään yhteyksiä.

-K-
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Jeps, ihan mukava tapaaminen ja emäntäkandikin tuntui pitävän. :) Tuo saksan tilaus kieltämättä olis hyvä saada jossain kohtaa aikaan jos sieltä nyt sais sitä freshdelicaakin :)
Chyental
Senior Member
Senior Member

Kawai kirjoitti:Chyental: Voisin ainakin joskus kokeilla että mitä omat kalani pitää niistä NovoTabseista. Joskus jos pienen maustemitallisen niitä saisit minulle asti niin voisin kokeilla heittää altaaseen. Harmi, ettei eilen tullut puheeksi. Mutta et ole tainnut purkkia edes avata? Minulla kun ei monnisiakaan ole, niin saattaa olla liioittelua ostaa koko pönikkä. :D
-K-
Voin mä sulle muutaman tabun kiikuttaa vaikka seuraavaan miittiin tai miten sovitaankin. Mulla ainakin kun joskus oli keltabarbeja, niin ne ainakin söi mitä vain altaaseen heitti. Toki noi on lähinnä pohjakaloille tarkotettuja, mutta eihän sitä koskaan tiedä. :) Niin ja nää uudet ruokapurkit on vielä avaamatta, ku on vielä parisen kymmentä tabua vanhoja jäljellä.
-Chyental-
Kawai
Member
Member
Viesti:

Chyental kirjoitti:Voin mä sulle muutaman tabun kiikuttaa vaikka seuraavaan miittiin tai miten sovitaankin.
Oukki doukki!

-K-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”