Heh, erikoiset unelmat sinulla.Kawai kirjoitti:Ollaan vaan tyytyväisiä siihen että edes oma, rakas, ah niin parjattu postimme toimii kuin unelma.

Valvoja: Moderaattorit
Heh, erikoiset unelmat sinulla.Kawai kirjoitti:Ollaan vaan tyytyväisiä siihen että edes oma, rakas, ah niin parjattu postimme toimii kuin unelma.
Eihän se vain ollut bändin basisti, jonka kanssa juttelit puhelimessa?Chyental kirjoitti:Muistuipa mieleeni, että vuonna -99 tilasin eräältä bändiltä tosta Pirkanmaalta cd-levyn. Häiskä pisti postiin, meikä odottaa ja odottaa, mitään ei kuulu.
Kolme arvokasta pakettia olen minäkin tilannut eikä yhdelläkään kerralla pyydetty henkkareita esille. Kyllä ihmetytti hiukan, mutta enpä alkanut tivata asiastaKawai kirjoitti: Silti täytyy todeta, että aiemmin threadissa todettu suomen postin leväperäisyys on totta: Näinkin suurta pakettia noudettaessa ei henkkareita kysytty!!
maisu kirjoitti:http://www.mintc.fi/www/sivut/suomi/tel ... lulaki.pdf
Näköjään postilla "on oikeus" ottaa ylös vastaanottajan sotutiedot muttei varsinaista velvollisuutta tarkistaa henkilöllisyyttä. Kadonneista paketeista korvataan 25 egeä kilolta...
Miksi ei faksannut valtakirjaa sen sijaan, että tuli itse paikalle?Lisa kirjoitti:Tuli mieleen tuosta henkkarijutusta, että aikoinaan minun piti hakea postista jokin pieni paketti työnantajalleni, mutta eivätpä antaneet ja pomo jouduttiin kutsumaan jostain huitsin nevadasta paikalle muutaman kympin arvoisen lähetyksen takia. Siinä vaiheessa kyllä vähän yrmyttiEikä edes auttanut, että pikkupomo soitti postiin ja selitti tilanteen, vaikka hän ja muut työntekijät asioivat päivittäin postissa ja väki tuntee toisensa useiden vuosien ajalta.
*AUTS!* Itsekin sellainen kun olen (Kenties huomasit soittopelin olkkarissa täällä käydessäsi?) niin täytyypä sanoa, että meni pohja pois basistivitseiltä ja tuli pilkka hieman omaan nilkkaan... Mut jos sovitaan et tää säilyy vain meidän kahden välisenä juttuna, jooko!Chyental kirjoitti:Kawai: Muistelen, että kyseessä oli kosketinsoittaja.
Tuntemattomat ovat pomon tietaqua2002 kirjoitti:Miksi ei faksannut valtakirjaa sen sijaan, että tuli itse paikalle?
Ainahan on vaihtoehto: tilaa/osta tuotteet Suomesta.jazoni kirjoitti:Itsekin varauduin siihen että voi mennä kuukausikin tai yli siihen että tilaus saapuu mutta alkaahan tämä odottaminen pitkästyttää.
Minä olisin tässä kohtaa sitä mieltä, että kukin hoitakoon omat hommansa. Tällaisen foorumin ei ole aihetta ottaa moisiin tapauksiin kantaa. Muut voivat olla asiasta tietysti eri mieltä.jazoni kirjoitti:Voisiko ajatella että tällainen "yhteisö" voisi ottaa kantaa tilausten viivästymisten ja muiden tilauksissa ilmenneiden ongelmien osalta?