Paikkakunta myynti-ilmoituksen otsikkoon
Valvoja: Moderaattorit
Paikkakunta myynti-ilmoituksen otsikkoon
Saanko pyytää, että kun laitatte ilmoituksia, niin laittakaa paikkakunta jo otsikkoon.
Marja
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Idea on hyvä, mutta olisi kuulunut ehkä ennemminkin tuonne yleisen keskustelun piiriin, kuin tänne. Ja niin, olisi hyvä jos aiheen otsikko olisi sellainen että sitä vilkaisemalla näkee vähän mistä on kyse.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Ei oikeastaan päde. On aika tarjouksia rajavaa sanoa haluavansa ostaa vaikka lämmittimen ja hinta täytyy olla tasan 25 euroa. Eiköhän se myyjä kuitenkin esitä tarjouksen jossa pyytää mitä haluaa. Ja ostetaan -palstalla on paikkakunta otsikossa lähes turha, sillä jos olet valmis hakemaan haluamasi tuotteen kauempaakin, tai mahdollisesti melkein mistä vaan tai haluat että se lähetetään sinulle, mitä järkeä olisi jos otsikossa lukisi paikkakunta? Siitähän ymmärtäisi että joku haluaa ostaa vaikka varaosia suodattimeensa vain ja ainoastaan siltä paikkakunnalta missä itse asuu vaikka niitä voisi helposti lähettää mistä vaan ja mahdollisesti ostaja liikkuu muutenkin muissa kaupungeissa ja on valmis muualta hakemaan.
Eli pätee vain myydään ja lahjoitetaan -osastoihin (yleensä jos jotain saa ilmaiseksi niin se pitää edes hakea itse).
Eli pätee vain myydään ja lahjoitetaan -osastoihin (yleensä jos jotain saa ilmaiseksi niin se pitää edes hakea itse).
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja