Koko pohjan peittäminen kasveilla

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Janda
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Janda »

Kati kirjoitti:E. tenellus tykkää punastua, se ei ole paha merkki, mutta jos se tosiaan rusehtuu, tarjoile sille pohjalannoitusta.

Kati
Ars... Mä haluaisin vihreitä kasveja! :) Mulla on huonoja rehu valintoja, aivan liian värikästä.

No pitää kokeilla jotain pohjalannoitetta kun vaihdan akvaariota.
Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kati »

Janda kirjoitti:Ars... Mä haluaisin vihreitä kasveja! :) Mulla on huonoja rehu valintoja, aivan liian värikästä.
Kokeile E. sp. "Xingua" (vai onkos se nyt oikeasti E. quadricostatus..?). Se on jonkin verran isompi laji, mutta edelleen matala ja ruohomainen, ja ehdottoman vihreä :).
Janda kirjoitti:No pitää kokeilla jotain pohjalannoitetta kun vaihdan akvaariota.
Ööö :o - tiesit kai, että pohjalannoitetta voi lisätä perustettuunkin altaaseen?

Kati
Janda
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Janda »

Kati kirjoitti:Kokeile E. sp. "Xingua" (vai onkos se nyt oikeasti E. quadricostatus..?). Se on jonkin verran isompi laji, mutta edelleen matala ja ruohomainen, ja ehdottoman vihreä :).

Ööö :o - tiesit kai, että pohjalannoitetta voi lisätä perustettuunkin altaaseen?

Kati
Kiitos vinkistä, pitää katsoa jos tulee vastaan.

Kyllä tiesin, mutta asunto vaihtuu pian ja akvaariokin piakkoin niin "uudet ihmeelliset" asiat jää tuonnemmaksi.
Brattoc
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Brattoc »

Lotta: Eli sopii tulla hakemaan jos olet vailla :D

Lotta
Missäs asut? Käyttäjätiedoistasi ei asuinpaikka selviä. Postiakin voin ottaa vastaan. :D
lotta
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja lotta »

Helsingissä. Laitoin pm:n noista kasveista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”