Itse harrastelen keskustelua tuolla jatkoaika.com:ssa jääkiekosta, megapikselinetissä digitaalikuvauksesta, ja onpahan noita muitakin, lähinnä valokuvaukseen liittyviä foorumeita.
Keskustelufoorumit
Valvoja: Moderaattorit
Keskustelufoorumit
Niin, oletteko rekisteröityneet / jäseninä muihinkin kuin aqua-web:iin.
Itse harrastelen keskustelua tuolla jatkoaika.com:ssa jääkiekosta, megapikselinetissä digitaalikuvauksesta, ja onpahan noita muitakin, lähinnä valokuvaukseen liittyviä foorumeita.![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Itse harrastelen keskustelua tuolla jatkoaika.com:ssa jääkiekosta, megapikselinetissä digitaalikuvauksesta, ja onpahan noita muitakin, lähinnä valokuvaukseen liittyviä foorumeita.
Aktiivisesti kirjoittelen seuraavissa:
Ralli.net, Huuto.net, PS2fin
Olin myös rekanneena tunnetuksi tulleessa kotikemian-foorumissa. En ollut siellä kyllä mikään aktiivijäsen. Enkä harrasta myöskään mitään pommienrakentelua
Olen vain muuten kiinnostunut kemiasta.
Ralli.net, Huuto.net, PS2fin
Olin myös rekanneena tunnetuksi tulleessa kotikemian-foorumissa. En ollut siellä kyllä mikään aktiivijäsen. Enkä harrasta myöskään mitään pommienrakentelua
Tieto ilman teoriaa on triviaa, mutta teoria ilman faktoja on paskanjauhantaa
No sfperkeleellä olin, taitaa nykyään olla imperiumi josta Rääkky jo puhui. Nightwishin foorumissa, tosin viime aikoina aika vähän edes käyny siellä. Sitten lemmikki-tv, lemmikkipalstat, vieroitusklinikka, matkapuhelininfo-forum, tuuli.net, keho.net, finclockers... ja muutama muu jotka ei mieleen just ny tuu..
-Chyental-
-
-Alix-
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Hmm... Aqua-Web, Lemmikkipalstat ja ruotsin ciklid.se -keskustelussa käyn aika usein. Ruotsissa on tieto aika huteraa, vastikään oli keskustelua siitä, onko kukaan kuullut sellaisesta kuin kasvisuodattimesta...
Eilen rekisteröidyin huvin vuoksi Apistogramma.com:iin, saa nähdä onko sikäläisten kanssa kiinnostavaa keskustella.
Muuten käyn joillain kissapalstoilla ja Elfwood on paikka missä tulee surffailtua aika pljon (fantasia-taidegallerioitahan sieltä löytyy eikä niinkään keskustelua, mutta interaktiivista sekin on). Muuhun ei todellakaan jää aikaa
Muuten käyn joillain kissapalstoilla ja Elfwood on paikka missä tulee surffailtua aika pljon (fantasia-taidegallerioitahan sieltä löytyy eikä niinkään keskustelua, mutta interaktiivista sekin on). Muuhun ei todellakaan jää aikaa
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
-
Holstedt
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Re: Keskustelufoorumit
Nope. Lemmikkipalstoja voisi harkita jos aika riittäisi.oletteko rekisteröityneet / jäseninä muihinkin kuin aqua-web:iin.
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
-
jarvij
- Elite Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Hei!
Tänne ja lemmikkipalstalle; kirjoittelen molempiin.
Tänne ja lemmikkipalstalle; kirjoittelen molempiin.
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
-
MiSt
- Senior Member

AQ:n lisäksi:
www.african.uklinux.net
www.perhokalastaja.com
www.perhokalastajat.net
www.kalastus.com
www.african.uklinux.net
www.perhokalastaja.com
www.perhokalastajat.net
www.kalastus.com
><{{{(*> ><Mikko(*> ><{{{(*>
Re: Keskustelufoorumit
Täällä on ihan kohtuullinen ja kohtelias foorumi Yhdysvalloista -> http://www.fishgeeks.com/ Itse olen rekisteröitynyt ja kummatkin kerrat suurinpiirtein kirjoittanut. Valtaosin vain lueskelen toisella silmällä aina silloin tällöin, kun on liikaa aikaa. Tsättitutulta tuonkin sain selville. On siellä moderaattorina.Tapsa kirjoitti:Niin, oletteko rekisteröityneet / jäseninä muihinkin kuin aqua-web:iin.
-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr