Hei!
Olen vasta alkanut käyttää näitä sivuja ja vaikka kuinka olen etsinyt, en löydä mistään ohjetta eri merkkien tarkoituksesta. Siis, miksi jotkut viestit vilkkuu? Miksi toiset on merkitty keltaisella ja toiset valkoisella? Varmaan jossain on ohje sivujen käytöstä, mutta en vaan keksi, missä!
Kiitti etukäteen opastuksesta!
Sunne
symboleista
Valvoja: Moderaattorit
-
sunne/heikki
- Junior Member

-
sunne/heikki
- Junior Member

No, johan selvisi. "kysyvä ei tieltä eksy"
Parasta on, että saa vastauken kysymykseensä näin nopeasti!
Vielä muutama asia kummastuttaa: Miksi jotkut jäsenet on aloittelijoita ja jotkut jotain muuta? Riippuuko asia "tyhmyysasteesta" vai esim. lähetettyjen viestien lukumäärästä?
Eikö näitä perusasioita löydy mistään, ettei tarttis kaikkea ihmetellä ja sitten kysyä tai itse oivaltaa?
Sunne
Parasta on, että saa vastauken kysymykseensä näin nopeasti!
Vielä muutama asia kummastuttaa: Miksi jotkut jäsenet on aloittelijoita ja jotkut jotain muuta? Riippuuko asia "tyhmyysasteesta" vai esim. lähetettyjen viestien lukumäärästä?
Eikö näitä perusasioita löydy mistään, ettei tarttis kaikkea ihmetellä ja sitten kysyä tai itse oivaltaa?
Sunne
Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää!
Lähetettyjen viestien lukumäärästä.sunne/heikki kirjoitti:Vielä muutama asia kummastuttaa: Miksi jotkut jäsenet on aloittelijoita ja jotkut jotain muuta? Riippuuko asia "tyhmyysasteesta" vai esim. lähetettyjen viestien lukumäärästä?
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=4363
Haku ja FAQ kertoo vastauksen aika moneen kysymykseen, suosittelen.Eikö näitä perusasioita löydy mistään, ettei tarttis kaikkea ihmetellä ja sitten kysyä tai itse oivaltaa?