Lemmikkipalstat?
Valvoja: Moderaattorit
Lemmikkipalstat?
Hei mix lemmikkipalstat ei toimi?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
Re: Lemmikkipalstat?
Aquaweb ja lemmikkipalstat toimivat ainoastaan vuorotellen?Didi kirjoitti:Hei mix lemmikkipalstat ei toimi?

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
Re: Lemmikkipalstat?
Ehkä BSA bustas ne. Nehän käyttää laittomasti sitä käyttämäänsä softaa.Didi kirjoitti:Hei mix lemmikkipalstat ei toimi?
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
Mikäli lemmikkipalstalla ei puhuta p*skaa AW:sta, soisin saman tapahtuvan myös päinvastoin.
dsl, aikuismaista käytöstä , eikö totta :idea: Olet varmaan ylpeä itsestäsi?
Syy Lemmikkipalstojen kaatuiluun taitaa olla palstojen suuri suosio. Ruuhka-aikaan (esim. lounasaika) jumittavat suuren kävijämäärän vuoksi.
t: Cicely
dsl, aikuismaista käytöstä , eikö totta :idea: Olet varmaan ylpeä itsestäsi?
Syy Lemmikkipalstojen kaatuiluun taitaa olla palstojen suuri suosio. Ruuhka-aikaan (esim. lounasaika) jumittavat suuren kävijämäärän vuoksi.
t: Cicely
Todellinen epäitsekkyys on toisten kiinnostusten jakamista. - George Santayana
Hmm. Minä en ole huomannut täällä puhuttavan sontaa muista palstoista. Mitä tulee minun väitteeseeni lemmikkipalstojen softan laillisuudesta, voin laittaa kuvakaappauksen ja lisenssiehdoista lainatun kohdan. Toki, jos silllä palstalla on jokin räätälöity lisenssi tai muu ratkaisu, joka sallii muuttaa infopop'in mainokset huohostinäkyviksi tai poistaa, olette varmaan ystävällisiä ja kerrotte.cicely kirjoitti:Mikäli lemmikkipalstalla ei puhuta p*skaa AW:sta, soisin saman tapahtuvan myös päinvastoin.
Kyllä. Minulla ei tietääkseni ole yhtään piraattiohjelmaa.dsl, aikuismaista käytöstä , eikö totta :idea: Olet varmaan ylpeä itsestäsi?
Hienoa (että on suosiota, ei että kaatuilee). Ihan uteliaisuudesta olisi kiva tietää, millaisella raudalla ja millaisen yhteyden päässä palstat pyörivät.Syy Lemmikkipalstojen kaatuiluun taitaa olla palstojen suuri suosio. Ruuhka-aikaan (esim. lounasaika) jumittavat suuren kävijämäärän vuoksi.
Viimeksi muokannut dsl, 16:01, 13.11.2002. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
-
- Senior Member
no
No ei siellä lemmikkipalstalla tuui melkeen ollenkaa uusii viestei lounasaikaa eikä oikee koskaan muulloinkaan. Se ei selvästi oo niin suosittu.Vaikka mun mielestä hyvä onkin

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Re: no
Ota huomioon, että akvaariokeskustelu ei todellakaan ole lemmikkipalstojen suosituimpia, kun vilkaiset päivän peiliä, huomaat että sinne tulee satoja - jopa tuhansia - viestejä päivässä. Että semmosta.. akvaariopalsta on yksi hiljaisimmista.bettaboy85 kirjoitti:No ei siellä lemmikkipalstalla tuui melkeen ollenkaa uusii viestei lounasaikaa eikä oikee koskaan muulloinkaan. Se ei selvästi oo niin suosittu.Vaikka mun mielestä hyvä onkin![]()
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Tuo johtuu taas monesta muusta seikasta. Onko pakko vaatia jokaiselle palstalle satoja käyttäjiä? Jokainen palsta toimii omalla painollaan kuin yritys. Pikkuhiljaa lemmikkipalstalle voi tulla ajan saatossa lisää porukkaa... Tämä on ihan mielipide asia kuka tykkää käydä missäkin palstalla, sen mukaan on käyttäjiä.
(hitsi, en jaksa leikkiä lainauksien kanssa enää)
(hitsi, en jaksa leikkiä lainauksien kanssa enää)