Mitä tehdä perhostokille?

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin

Mitä SINUN mielestäsi pitäisi tehdä?

lopettaa kalat ja hankkia toivottu kalasto
0
Ei ääniä
lopettaa osa kaloista ylikansoituksen estämiseksi
0
Ei ääniä
yrittää vielä tarjota tutuille tai liikkeisiin
8
89%
kärsiä nahoissansa ja olla tekemättä mitään
1
11%

Ääniä yhteensä: 9

eläintenystävä
Starting Member
Starting Member

Mitä tehdä perhostokille?

Viesti Kirjoittaja eläintenystävä »

Joskus kuutisen vuotta sitten meidän "ihana" isukki osti kahdeksan kappaletta noita yllämainittuja perhostokia (en kyllä tiedä, miksi!). Nyt koko akvaario on täynnä näitä evän- ja kasviennyppijöitä! Uusi poikue synty tässä pari päivää sitten :( ... Olen yrittänyt jo vuoden "päästä eroon" näistä terroristikaloista, mutta turhaan. Kukaan ei ole kiinnostunut :cry: Mitä mun pitäis tehdä, kun koko 530-litranen akvaarioni on täynnä näitä ja haluaisimme jo vaihtaa kalastoa, joka suosisi rihmakaloja ja rauhallisia tetroja? Vai pitääkö vain kestää nahoissansa väärä kalavalinta? Ei kyllä ole kalojen etujenkaan mukaista, että koko akvaario on tokia täynnä...

Lisään tähän vielä äänestyksen... 8O
Viimeksi muokannut eläintenystävä, 19:03, 13.11.2002. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

Minulla oli takavuosina samankaltainen ongelma samaisen lajin kanssa. Aluksi yritin myydä, sitten lahjoittaa ja lopuksi lahjoa, että vaan joku olisi suostunut niitä ottamaan. Lopulta ratkaisin ongelman jutustelemalla eläinkaupoissa kunnes lopulta pari kauppaa Turussa suostui niitä ottamaan ja näin itseasiassa sain muutaman satasen tilin 80 tokallani.
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
eläintenystävä
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja eläintenystävä »

Perhostokat löysivät jo kodin pitkän yrittämisen jälkeen :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”