oppo kirjoitti:Aihetta sivuten: minun mielestäni oli kovin huvittavaa kun usan lennoilla(ei maan sisäisillä) joutuu täyttämään sellaisen lomakkeen missä kysytään: oletko terroristi? onko sinulla ase mukanasi? ym. Ja tulli/lentokone virkailijat/ihmiset suhtautuvat hyvin vakavasti näihin läpysköihin...
Itse muistan täyttäneeni kyseisen lippulapun kolmeen kertaan pikkukakarana. Pikku pelokas tyttönen ekaa kertaa yksin lentokoneessa ja lentoemännät oli syödä elävältä kun kirjoitin ensin ykköset "väkäsellä" eikä suorana viivana ja sen jälkeen menin vielä laittamaan keskiviivan seiskoihin. Tyhmä minä, pitäisihän tietää miten numerot OIKEASTI kirjoitetaan. Ja arvatkaas hermostuttiko kun matkalaukussa oli ruisleipää tuliaisena ja lapussa lukee tyyliin "ethän vain mitenkään luule tuovasi mitään eloperäistä meidän puhtoiseen maahamme". Ja tullissa isot miehet pampuilla vahtivat ettet varmasti astu keltaiselle viivalle ollessasi jonossa ensimmäisenä. GULP.
Silloin muistan hymähtäneeni sille, että istut lennolla ja siinä jo matkaa tehdessäsi saat lapun käteen jossa lukee että "jos olet tai olet joskus ollut kommunistipuolueen jäsen niin et välttämättä pääse maahamme" jne yhtä hullunkurisia ehtoja. Just. Enpä kuitenkaan nähnyt ketään etsimässä laskuvarjoja...
oppo kirjoitti:Loistava maa [tai sitten ei].
..tai sitten ei. Suosittelen tutustumiskäyntiä jotta osaisi arvostaa omaa maata. (huom, tämä on minun henkilökohtainen mielipide ja ainakin tässä maassa saa olla eri mieltä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.