Passionssin lumoava "akvaario"!

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
What Ever! ;)
Junior Member
Junior Member

Passionssin lumoava "akvaario"!

Viesti Kirjoittaja What Ever! ;) »

Huomasiko kukaan muu Passionssin hyvin epämielyttävää "akvaariota" (jälkimmäinen sana on lainattu suoraan sarjasta)?
Kerrassan kauhistuttavaa! 8O
Kyseessä oli siis pieni "kultakalamalja" johon oli tungettu suuri kultakala (sisustus koostui siis yksinomaan kultakalasta).
Ihme että on saatu Jenkkilässä näyttää, sillä siellähän haastettiin Teletappien tuottajat oikeuteen, koska sarjassa oli esiintynyt (suosittelen kaikkia heikkohermoisia olla lukematta seuraavaa sanaa)...
ILMAPALLO!

En sitten todellakaan tiedä olenko tämän foorumin porukasta ainut joka katselee ko. sarjaa, mutta...
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Siis oliko tuo ilmapallo nyt joku vitsi, jota en ymmärtänyt, vaiko ihan oikeasti jotain tuollaista on tapahtunut? Jos on, niin tietääkö WE-henkilö asiasta jotain enemmänkin? :)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Raita
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Raita »

No kaikkihan(?) tuntevat tarinan jenkki miehestä, joka tunki kissan mikroon, ja kun se sitten sinne kuoli, niin mies haastoi mikrofirman oikeuteen, kun ohjeissa ei lukenut ettei kissaa saa laittaa mikroon. Mies otti ja voitti jutun. Nyt siis kaikissa mikron ohjekirjoissa lukee, että älä laitaa kissaa / lemmikkieläintä mikroon.

Samoin myös Mc Donalds haastettiin oikeuteen, kun missän ei mainittu, että ruuat lihottavat.

Hulluja nuo ovat :P
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Minulle ainakin ihan uusia juttuja ;)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
What Ever! ;)
Junior Member
Junior Member

Lisa kirjoitti:Siis oliko tuo ilmapallo nyt joku vitsi, jota en ymmärtänyt, vaiko ihan oikeasti jotain tuollaista on tapahtunut?
Kyllä näin tapahtui. Haastajat perustelivat ns. järkeilyään sillä, että lapsella on olemassa (hengenvaarallinen-) tukehtumisriski josta liian harva vanhempi on tietoinen... En sitten tiedä mitä mieltä tuomari ym. oli tästä asiasta.

WE-henkilö? WE-HENKILÖ? Hmprh! :twisted:
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Joo toi kissa (ja lenkkari) mikrossa on vuosia vanha juttu. Mä katoin kans passionsin ja se oli ahtain kultakalamalja mitä oon telkussa nähny. Kultakala oli tosi pulleessa kunnossa, huntupyrstöinen ja se ei ihan oikeesti mahtunu liikahtamaankaan siinä!

Toivottavasti ne ei pitäny sitä kauaa siinä.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
kristiina
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja kristiina »

Ikävän näköinen on myös kolmosen omissa mainoksissa (joku seuraavana sejase ohjelma- mainos) oleva kultakalamalja. Kala on hyvin hätääntyneen oloinen :( Asiasta en sen enempää tiedä, mutta ei näytä kivalta.

Jenkkilässähän on tosiaan kaikenlaisia kivoja oikeusjuttuja, tai ainakin legendoja niistä. :)
-Kris
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

kristiina kirjoitti:Ikävän näköinen on myös kolmosen omissa mainoksissa (joku seuraavana sejase ohjelma- mainos) oleva kultakalamalja. Kala on hyvin hätääntyneen oloinen :( Asiasta en sen enempää tiedä, mutta ei näytä kivalta.
Itse olen usein ihmetellyt samaisen kanavan välispottia missä lasissa tms. uiskentelee taistelukala. Kiva sisustuselementti tuo kala, pitäisikö hankkia itselleenkin "kala lasissa"?... :?
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
oppo
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja oppo »

Aihetta sivuten: minun mielestäni oli kovin huvittavaa kun usan lennoilla(ei maan sisäisillä) joutuu täyttämään sellaisen lomakkeen missä kysytään: oletko terroristi? onko sinulla ase mukanasi? ym. Ja tulli/lentokone virkailijat/ihmiset suhtautuvat hyvin vakavasti näihin läpysköihin.. :mrgreen: Ja siellä todella on mitä kummallisimpia ohjeita ja varoituksia kaikissa vempeleissä ja oikeuteen voi haastaa melkein mistä tahansa. Loistava maa [tai sitten ei].

8O
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

oppo kirjoitti:Aihetta sivuten: minun mielestäni oli kovin huvittavaa kun usan lennoilla(ei maan sisäisillä) joutuu täyttämään sellaisen lomakkeen missä kysytään: oletko terroristi? onko sinulla ase mukanasi? ym. Ja tulli/lentokone virkailijat/ihmiset suhtautuvat hyvin vakavasti näihin läpysköihin...
Itse muistan täyttäneeni kyseisen lippulapun kolmeen kertaan pikkukakarana. Pikku pelokas tyttönen ekaa kertaa yksin lentokoneessa ja lentoemännät oli syödä elävältä kun kirjoitin ensin ykköset "väkäsellä" eikä suorana viivana ja sen jälkeen menin vielä laittamaan keskiviivan seiskoihin. Tyhmä minä, pitäisihän tietää miten numerot OIKEASTI kirjoitetaan. Ja arvatkaas hermostuttiko kun matkalaukussa oli ruisleipää tuliaisena ja lapussa lukee tyyliin "ethän vain mitenkään luule tuovasi mitään eloperäistä meidän puhtoiseen maahamme". Ja tullissa isot miehet pampuilla vahtivat ettet varmasti astu keltaiselle viivalle ollessasi jonossa ensimmäisenä. GULP.

Silloin muistan hymähtäneeni sille, että istut lennolla ja siinä jo matkaa tehdessäsi saat lapun käteen jossa lukee että "jos olet tai olet joskus ollut kommunistipuolueen jäsen niin et välttämättä pääse maahamme" jne yhtä hullunkurisia ehtoja. Just. Enpä kuitenkaan nähnyt ketään etsimässä laskuvarjoja...
oppo kirjoitti:Loistava maa [tai sitten ei].
..tai sitten ei. Suosittelen tutustumiskäyntiä jotta osaisi arvostaa omaa maata. (huom, tämä on minun henkilökohtainen mielipide ja ainakin tässä maassa saa olla eri mieltä [;)] )
oppo
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja oppo »

Sateenkaari02 kirjoitti:..tai sitten ei. Suosittelen tutustumiskäyntiä jotta osaisi arvostaa omaa maata. (huom, tämä on minun henkilökohtainen mielipide ja ainakin tässä maassa saa olla eri mieltä [;)] )
Käyty on jo. Muitakin maita kolunneena, aina se suomi vaan näyttää niin hyvältä, kotoiselta ja turvalliselta.

8O
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Jenkkilän parjaaminen tuntuu menneen älyttömyyksien puolelle, vaikka onhan se hauska(?) miettiä, kuinka joissain mikrovalmisteissa lukee, että kuumentamisen jälkeen kuuma :roll:
skare
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry

Viesti Kirjoittaja skare »

Lisa kirjoitti:Jenkkilän parjaaminen tuntuu menneen älyttömyyksien puolelle
Niin no, sen jälkeen kun minulta on Amerikassa kysytty olenko ostanut sieltä kaikki vaatteeni ja jatkokysymyksenä vielä tiedusteltu, että pukeudutaanko Suomessa NAHKOIHIN, niin kritiikki on ollut mielestäni aika lailla oikeutettua :)

Minulle myös vakuutettiin, että minut on aivopesty (!) ja että Suomessa yksityiset ihmiset eivät voi omistaa maata... jonkinlainen kommunismi täällä siis ilmeisesti oikeasti on, mutta mehän emme sitä voi tietää juuri tuon aivopesun takia. Tuohon on muuten yllättävän vaikeaa keksiä vasta-argumenttia. :mrgreen:
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Enpä muuta sano kuin että aina löytyy parjaamisen puolustajia ja toisinpäin. Huomiota olisi varmastikin syytä joskus suunnata pois tuosta maasta eikä sinnepäin. Itsetutkiskelu olisi vallan loistava kohde IMHO :mrgreen:
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

No, kaikki omien kokemuksien pohjalta ja mielipiteet ovat sallittuja puoleen sun toiseen. Itse en muuttaisi sinne vaikka maksettaisiin. Minulta kysyttiin klassista jääkarhujen kanssa pärjäämistä ja huudettiin koko ajan jospa tajuaisin puhetta paremmin (englanninkieleni oli jo penskana varsin sujuva). Ja olin itse joutua aika pahaan pulaan kun itse 16-vuotiaana suosittelin serkuille (asuvat amerikassa) ja heidän havereilleen iltaleffoiksi Pianoa ja Philadelphiaa. Vasta kun "mahtavan-räväkkä-muistaako-edes-kukaan" alastonkohtaus alkoi ja 15-vuotiaat tytöt huusivat kuin pistetut porsaat niin tajusin elokuvan olevan liian raju tytöille. Philadelphia jäi sitten suosiolla katsomatta... Nolotti kun tätini tuli kysymään mitä tapahtuu... Tätini sitten suomeksi (onneksi) antoi huutia ja selitti, että yhdellä tytöllä esim. oli TV-kielto, eli sai katsoa ainoastaan Bill Cosby Showta ja Sesame Streetiä... Onneksi en joutunut syytteeseen tai mitään... [:I]
What Ever! ;)
Junior Member
Junior Member

Ja sitten ne jotka suhtautuvat varsin kevyesti Jenkkien hömpötyksiin voidaan lähettää vuodeksi Etelä-Ranskaan jonnekin pikky kylään, jossa noin kaksi ihmistä puhuu englantia. Tämän kyseisen vuoden siellä asuneena ilman ranskan taitoa voin sanoa, että leipomojen tädit voivat heittäytyä varsin vihamielisiksi kun heidän jonojaan pidätetään sillä, että he eivät tajua pätkääkään sinun ääntelyistä...
Muutakin huomauttamisen arvoista kyllä löytynee, mutta ne leipojen tädit ovat kyllä ensimmäisennä minun mielessä.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Löytyy Suomestakin: kultakalamalja Shamppanjaa ja vaahtokarkkeja sarjassa ja vieläpä kiinnitettiin siihen huomiota. Kasvillisuutena argenttiinan vesiruttoa ja kalana huntupyrstökultakala jolle höpötetään jotta varmasti huomataan.

Että näin täällä :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”