Kalani elelee ihan yksikseen joten tappelusta se ei ole tullut, olen nähnyt ennenkin näitä samennuksia ja jos olen ymmärtänyt oikein niin se paranee jos tarpeeksi pian hoitaa, muuten jää pysyvästi muttei ole muuten vaaraksi kalalle vai?
Eli kertokaa mikä on paras lääke tähän, jotta pääsen äkkiä sitä hoitamaan. Ongelmana on vielä se että kalani elelee murtovedessä enkä tiedä pitäisikö se hoitaa makeassa vedessä vai ei. Koitan saada tähän selvyyttä eräältä pallokala -keskusteluryhmästä mutta lääkkeen merkkiä on turha sieltä kysyä amerikkalaisilta...
Huomasin tämän vasta äsken mutta on mahdollista että se on ollut näkyvillä jo eilen, vaihdoin eilen vettä ja kala oli piilossa joten en nähnyt sitä kunnolla. Minulla on ollut hyvin vähän kalatautitapauksia joten olen ihan pihalla
Auttakaa pian, viikonloppu edessä ja kaupungin ainoassa eläinkaupassa ei varmana ole sopivaa lääkettä. Pakko yrittää soittaa naapurikaupungin liikkeeseen ja jos siellä on jotain niin poikaystävä saa tuoda työmatkalla.... Pelkään että kauppias antaa väärää lääkettä joten sanokaa mikä tepsii, kiitos!