Akvaariokirjat
Valvoja: Moderaattorit
Akvaariokirjat
Mikä on mielestänne paras akvaario kirja minkä olette lukeneet? Minun mielestäni paras on kai... Värikäs akvaario!
_~*Tanja*~_
_~*Tanja*~_
-
- Advanced Member
- Viesti:
Rassin Panssarimonnit-kirjaa on olemassa VAIN värillisin kuvin, tosin taittajan mokan takia osa kuvista on aivan liian haaleita. Mutta silti ne ovat värikuvia, eikä kirjassa ole yhtään mustavalkokuvaa.
Minulla kuluu eniten käytössä Baensch FotoIndex, ja kaikenkaikkiaan akvaariokirjallisuutta on noin hyllymetrin verran. Lehtiä sitten lisäksi parin metrin edestä.
Minulla kuluu eniten käytössä Baensch FotoIndex, ja kaikenkaikkiaan akvaariokirjallisuutta on noin hyllymetrin verran. Lehtiä sitten lisäksi parin metrin edestä.
Minun mielestäni paras kirja on Hans J. Maylandin ja Dieter Borkin kirjoittama South American Dwarf Cichlids.
Suomeksi kirjoitettuna on P. Rassin kirjat olleet ainoat joista hieman kokeneempi harrastaja saa jotain irti.
Tosin 20 vuotta sitten olivat kaikki Suomenkieliset loistavia omasta mielestäni.
Jarmo
Suomeksi kirjoitettuna on P. Rassin kirjat olleet ainoat joista hieman kokeneempi harrastaja saa jotain irti.
Tosin 20 vuotta sitten olivat kaikki Suomenkieliset loistavia omasta mielestäni.
Jarmo