Mitä kaloja kiekkojen kanssa

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
pemperton
Member
Member

Mitä kaloja kiekkojen kanssa

Viesti Kirjoittaja pemperton »

Mitä kaloja kiekkojen kanssa 400 litraseen akvaarioon.
Kiekot ovat luonnon muotoja ja ne ovat sinikiekkoja. Niitä on kuusi kappaletta.
olen aatellut jossain vaiheessa ostaa sinne jotain tetroja mitä voisi laittaa.
antakaa ehdotuksia.
miukumau
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja miukumau »

Minulle suositeltiin joitain rauhallisia tetroja, monneja ja monnisia. Itselläni on tällä hetkellä parvi neon- ja lyhtytetroja, 4 leopardimonnista ja täpläimumonni. Lisäksi olen hommaamassa vielä jonkun plekon.

Pääasia lienee, että kiekkojen kanssa pidettävät kalat eivät ole kovin ahneita ruuan suhteen, etteivät kiekot jää muille ruokaillussa toiseksi. Lisäksi muiden lajien on viihdyttävä samanlaisissa vesiolosuhteissa. Oma kalastoni on ainakin tähän asti toiminut hyvin. :D
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

miukumau kirjoitti:Minulle suositeltiin joitain rauhallisia tetroja, monneja ja monnisia. Itselläni on tällä hetkellä parvi neon- ja lyhtytetroja, 4 leopardimonnista ja täpläimumonni. Lisäksi olen hommaamassa vielä jonkun plekon.

Pääasia lienee, että kiekkojen kanssa pidettävät kalat eivät ole kovin ahneita ruuan suhteen, etteivät kiekot jää muille ruokaillussa toiseksi. Lisäksi muiden lajien on viihdyttävä samanlaisissa vesiolosuhteissa. Oma kalastoni on ainakin tähän asti toiminut hyvin. :D
Mitenkäs nuo neontetrat pärjäävät kiekkoaltaassa? Eikös niille tule kuuma siellä? Itselläni on sinineontetroja (tykkäävät lämpimästä) ja on ollut kardinaalitetroja.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”