Moderaattoribugi

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Moderaattoribugi

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

Täällä tuntuisi näköjään jollain moderaattorilla bugittavan. Jos joku moderaattori ei muuten vain pidä minusta niin arvostaisin kuitenkin jos vaikka yrittäisi ymmärtää, että asiaton moderointi ei ole oikea keino päästä tasoihin.

Edit: Turhat pois, vaihteeksi. --Kaizu
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
Anne_
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Anne_ »

Täällä tuntuisi olevan myös kirjoittajia jotka ovat tunnettuja riidanhaastamisesta, trollaamisesta ja henkilökohtaisuuksiin menosta niin www:n kuin nyytisten puolella joten en ihmettele. Yleensä kun elämässä tuntuu bugittavan ensiaskel parempaan otetaan seisomalla peilin edessä kunnes tunnistaa suurimmat ongelmansa.

Ja ei, en tunne henkilöä henkilökohtaisesti.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Missäs

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Missäs Arvoisa Herra Holzig on nyt nähnyt asiatonta moderointia?
pehis
Imperaattori
Imperaattori

Viesti Kirjoittaja pehis »

Jos Holzig kiinnittäisi nykyistä enemmän huomiota lähettämiensä viestien laatuun, niin ehkä "asiaton moderointi" vähenee myös ;-)
Jos nyt taas kerran toistetaan itseään ja muita, niin esim. henkilökohtaisuudet pois.

Tietysti voi olla että jossain vaiheessa joku kyllästyy "asiattomaan moderointiin" ja poistaa syyn, eikä pelkästään seurauksia.
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Rääkky kirjoitti: Missäs Arvoisa Herra Holzig on nyt nähnyt asiatonta moderointia?
Eihän sitä näekään jos/kun viesti poistetaan ilman mainintaa. Tarkoitan kahta tapausta jossa viestini poistettu ilman kommenttia. Saa tunnustaa jos tuntee omakseen. Kyseisissä viesteissä ei liene mitään hyviä tapoja tai yleistä moraalikäsitystä vastaan sotivaa.

1. ***
Tämä oli ilmeisesti varsin pahasti minun taholtani kirjoitettu koska se oli poistettu . Bullshit sanon minä. Moderaattoribugi.

2. Loorditar kirjoitteli minun käyneen kylässä viemässä kaloja ja hänen harmovampyyrinsä oli tullut kunnolla esille ensi kertaa vasta tuon tapahtuman yhteydessä. Tähän vastasin Loordittaren käyttäneen väärää ilmausta minusta koska unohti nimestäni etuliitteen Paha. Tämä liittyi Loordittaren ja minun kahden silloin taannoin käytyyn keskusteluumme, sisäpiirivitsi enkä oikein käsitä mitä sensuroimista tuossa olisi. Moderaattoribugi.

Kuten todettua niin parin moderaattorin kanssa on tullut aikaisemmin otettua yhteen muissa yhteyksissä, mutta en silti itse uskonut, että moderointi olisi yleisesti hyväksyttävä väline maksaa takaisin.
Anne kirjoitti: Täällä tuntuisi olevan myös kirjoittajia jotka ovat tunnettuja riidanhaastamisesta, trollaamisesta ja henkilökohtaisuuksiin menosta
Kyllä vain. Yksi hyvä esimerkki löytyy vaikkapa eräästä entisestä moderaattorista.

Edit: Ja lisää tyhjänpäiväisyyksiä otettu pois. --Kaizu
Edit: Muokattu lisää pyynnöstä. Pehis
Anne_
Junior Member
Junior Member

Holzig kirjoitti:
Anne kirjoitti: Täällä tuntuisi olevan myös kirjoittajia jotka ovat tunnettuja riidanhaastamisesta, trollaamisesta ja henkilökohtaisuuksiin menosta
Kyllä vain. Yksi hyvä esimerkki löytyy vaikkapa eräästä entisestä moderaattorista.
Tuolla tarkoitin kyllä sinua itseäsi.
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Anne- kirjoitti: Tuolla tarkoitin kyllä sinua itseäsi.
Minä tarkoitin Heimosta.

No niin. Katsotaan nyt sitten. Jos sinun sanomasi minua kohtaan ei ollut riidanhaastoa, kerta siihen ei puututtu eikä poistettu niin varmaan sitten minunkaan sanomani ei nyt ollut.
Anne_
Junior Member
Junior Member

Holzig kirjoitti: Jos sinun sanomasi minua kohtaan ei ollut riidanhaastoa, kerta siihen ei puututtu niin varmaan sitten minunkaan sanomani ei nyt ollut.
Jos minun sanomiseni oli riidanhaastoa ja viesti moderaattorien toimesta poistetaan tai muokataan en rupea itkemään kuin pahainen kakara ja vuodattamaan yksityisasioita - omien tai muiden - akvaarioihin keskittyneeseen keskusteluryhmään. Olisiko aika sinunkin ostaa elämä?
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Anne- kirjoitti: Jos minun sanomiseni oli riidanhaastoa ja viesti moderaattorien toimesta poistetaan tai muokataan en rupea itkemään kuin pahainen kakara ja vuodattamaan yksityisasioita
Jep. En minäkään ala ulisemaan jos näin käy meidän keskustelumme suhteen jota sinä aloit heti alkuunsa viemään jonnekin aivan naurettavaan suuntaan.

Eri asia on jos tekstissä ei ole muuta vikaa kuin se, että moderaattorilla on henkilökohtaista kaunaa. Tällaisia tapauksia minä tarkoitan.
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Jospa taas kerran jätettäis nämä henkilökohtaiset asiat pois täältä.
Lopettakaa kaikki 'hyvän sään aikana'!
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Sam kirjoitti: Jospa taas kerran jätettäis nämä henkilökohtaiset asiat pois täältä.
Lopettakaa kaikki 'hyvän sään aikana'!
Jep. Sitähän tässä koitettu selventää.

Eli jahka teidän moderaattorinne eivät poistele vain mielivaltaisesti viestejä pärstäkertoimen mukaan vaan yleisten moraalisten pelisääntöjen puitteissa niin hyvä. Nyt se ei ole toiminut.
pehis
Imperaattori
Imperaattori

Viesti Kirjoittaja pehis »

Holzig kirjoitti:1...
2...
Molemmat on minun poistamia. Toinen on ns. lukihärö + näppishärö ilmeisesti, pahoittelen sitä(saat toki kirjoittaa uudestaan jos haluat :mrgreen:) ja toiseen on ihan syykin, jota tosin en ala "julkisuudessa" vatvomaan...
Holzig kirjoitti:No niin. Katsotaan nyt sitten. Jos sinun sanomasi minua kohtaan ei ollut riidanhaastoa, kerta siihen ei puututtu niin varmaan sitten minunkaan sanomani ei nyt ollut.
Riidanhaasto taisi tosin alkaa jo ensimmäisestä viestistä, sisältäen noita vihjailuja ja henkilökohtaisuuksia.
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Pehis kirjoitti:
Holzig kirjoitti:1...
2...
Molemmat on minun poistamia. Toinen on ns. lukihärö + näppishärö ilmeisesti, pahoittelen sitä(saat toki kirjoittaa uudestaan jos haluat :mrgreen:) ja toiseen on ihan syykin, jota tosin en ala "julkisuudessa" vatvomaan...
Asia on siis selvinnyt tämän myötä (?) Jos jollain vielä on ylipääsemätön tarve vatvoa tätä asiaa niin pyydän että se hoidetaan privaatisti eikä näin julkisesti. Lukkoon sen myötä.

Edit: Lainaus kuntoon :mrgreen: : Rääkky
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Lukittu

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”