Markku Varjo: akvaariokalat
Valvoja: Moderaattorit
Markku Varjo: akvaariokalat
Viimeisimmässä akvaristi lehdessä oli mainos että tässä kuussa olisi tulossa Varjolta uusi kirja.
Aikooko joku hankkia?
Itse olen ajatellut, että tuon voisi hankkia.
Aikooko joku hankkia?
Itse olen ajatellut, että tuon voisi hankkia.
80, 100, 136 ja 230 litraiset, 5 kissaa ja mies, täydellistä
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Yep. Edellinen vallan mainio opus (nimikin hukassa) katosi muutama muutto sitten, pakkohan tuonne kirjahyllyyn on jotakin hankkia
. Innolla odotan.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Jännä, että Varjo laittoi saman nimen kirjalleen kuin Peter Stadelmann: Akvaariokalat. Voisi olla ehkä selvennyksen vuoksi toisenniminen mielummin.
Olen kiinnostunut kyseisestä opuksesta myös. Kirjoja ei koskaan voi olla liian vähän.
Olen kiinnostunut kyseisestä opuksesta myös. Kirjoja ei koskaan voi olla liian vähän.

Tyhjänä ja myynnissä on 90 ja 412 litraiset jalustalliset kehysakvat.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: tas
Itsekin olen varannut kyseisen kirjan suoraan akvaristin toimituksesta.
Tuolla toisaalla M.Varjo itse vastasi kyselyyn kirjasta: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=93437
Innolla odotan
Tuolla toisaalla M.Varjo itse vastasi kyselyyn kirjasta: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=93437
Innolla odotan

Akvaristin numerossa 5/06 kerrottiin Akvaariokalat -kirjan ilmestyvän tammikuussa 2007. Valitettavasti aikataulu vielä hieman pitkittyy, kun uusia lajeja tulee jatkuvasti markkinoille, ja uutuudetkin pitäisi saada mukaan kirjaan. Myös tietojen etsiminen ja tarkistaminen ovat vieneet oletettua enemmän aikaa. Nyt kirja on kyllä varsin ajantasainen. Mukana on mm. aivan hiljattain meille tulleita uusia lajeja, kuten helmirasbora (Microrasbora sp. Galaxy), smaragdirasbora (Microrasbora kubotai), oselottiseeprakala (Danio sp. Ozelot) ja monia muita.
Kirjaan tulee kaikkiaan yli 340 sivua, yli 670 kalalajia, kolmisenkymmentä äyriäislajia ja kymmenen kotilolajia. Värikuvia on yli 750 ja lisäksi kymmeniä piirroksia je levinneisyyskarttoja. Kirjan alkupuolella on laaja osio kalojen biologiasta sekä ruokinnasta ja hoitovaatimuksista. Akvaariokalat -kirja on siten selvästi laajin tähän mennessä tehty suomenkielinen kirja akvaariokaloista. Kirjan suositushinta kaupoissa tulee olemaan 44 euron tienoilla. Sitä voi myös tilata Akvaristi-lehden kautta.
Kirja menee painoon tuota pikaa, mutta ehtii kauppoihin todennäköisesti vasta huhtikuun alussa. Tulen kyllä ilmoittamaan tällä palstalla heti, kun kirja on valmis.
Markku Varjo
päätoimittaja
Kirjaan tulee kaikkiaan yli 340 sivua, yli 670 kalalajia, kolmisenkymmentä äyriäislajia ja kymmenen kotilolajia. Värikuvia on yli 750 ja lisäksi kymmeniä piirroksia je levinneisyyskarttoja. Kirjan alkupuolella on laaja osio kalojen biologiasta sekä ruokinnasta ja hoitovaatimuksista. Akvaariokalat -kirja on siten selvästi laajin tähän mennessä tehty suomenkielinen kirja akvaariokaloista. Kirjan suositushinta kaupoissa tulee olemaan 44 euron tienoilla. Sitä voi myös tilata Akvaristi-lehden kautta.
Kirja menee painoon tuota pikaa, mutta ehtii kauppoihin todennäköisesti vasta huhtikuun alussa. Tulen kyllä ilmoittamaan tällä palstalla heti, kun kirja on valmis.
Markku Varjo
päätoimittaja
-
- Member
-
- Advanced Member
Tässä keskustelussa on mainittu ilmestymisajankohdaksi kesäkuun loppu
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... c&start=30
Tuosta kasvikirjasta en osaa sanoa

Tuosta kasvikirjasta en osaa sanoa

MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO