Mitä aasianmutakalan tilalle?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä aasianmutakalan tilalle?
Raskain sydämin olen päättänyt, että järkevintä luopua rakkaasta Aasianmutakalasta. Ei ole riittävän iso akvaariota tarjota. Kunhan tietysti löydän hyvän kodin sille.
Mutta kovasti tekisi mieli sitten joku hänen tilalleen ottaa. Toisaalta minulla on jo naaras partis ja 10 täplämonnista, mutta mikä tuonne menisi pohjaan touhuamaan?
Akvan koko 240 litraa
Lämpötila 24c
GH 10
KH 7
PH 7,5
Mutta kovasti tekisi mieli sitten joku hänen tilalleen ottaa. Toisaalta minulla on jo naaras partis ja 10 täplämonnista, mutta mikä tuonne menisi pohjaan touhuamaan?
Akvan koko 240 litraa
Lämpötila 24c
GH 10
KH 7
PH 7,5
240l
No omani ei ole mikään jättiläis yksilö. Sellainen 15cm. Eivät kasva luonnonmittoihinsa kun jäävät akvaariossa pienemmiksi. Siksikin tarvivat ison tankin.
-----------------------
Monnis- kerkesikin vastaamaan jo. Haluaisin siis jotain vähän eri näköistä kuin nuo täplämonniset. Katselin noita Ritarimonneja ja olivat aika paljon samantyylisiä kuin Täplämonniset.
-----------------------
Monnis- kerkesikin vastaamaan jo. Haluaisin siis jotain vähän eri näköistä kuin nuo täplämonniset. Katselin noita Ritarimonneja ja olivat aika paljon samantyylisiä kuin Täplämonniset.
240l
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Lahden Akvaarioseura, Heinolan akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
Mitkä otoista pärjäävät kovemmassa vedessä? Olen käsittänyt että ovat nimenomaan pehmeiden vesien lajeja. Joskus nimittäin oli pelkkiä ottoja ja olisi tehnyt mieli kovemman veden allasta mutta eipä ottosten vuoksi onnistunut.Anuski kirjoitti:Olen katsellut noita ottoja ja vaikuttavat mielenkiintoisilta ja ainakin jotkin näyttäisivät pärjäävän kovemmassa vedessä.