Avainkirjot

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
<3partis<3
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Avainkirjot

Viesti Kirjoittaja <3partis<3 »

Avainkirjoahvenista kyselisin...! Kuinka nopeesti kasvavat? Hankin tässä just pari kappaletta 250-litraseen, ja ovat vielä varsin pieniä, n. 2,5 cm pitkii. Joops, ne on kuulemma rauhallisia pikku kavereita! Mullakin 3 lehtikalaa (2 vähän isompaa ja yks pienempi) niitten kahen avainaffenen kanssa, ja hyvin ovat tulleet tähän asti toimeen! (koputan puuta... :mrgreen: ) Kun mulla on se pienempi lehtis, niin se on punalehtikala, ja vielä varsin haalean värinen, niin että tummuuko se väri sitten vanhemmiten? Kiitos jos jaksoit lukea ja kiitos myös jos vastasit! :D

Lisätty isot alkukirjaimet -ylläpito
nirppu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nirppu »

Mä hankin omat avaimeni lokakuussa hyvin saman kokoisina. Ne ovat nyt n. 7-8 cm kokoisia ja alkaa pian varmaan olemaan lisääntymisiässä.
Taju
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Taju »

Meillä avaimet olleet nyt vajaa puoli vuotta, kus ostettiin, olivat kokoa tulitikkuaski. Nyt kokoa iso tulitikkuaski... :mrgreen:

Eli eivät mitään ihan päätähuimaavaa vauhtia kasva. Ja uskon, että tulevat lehtiksien kanssa toimeen ihan ok, kunhan on reviirirajoja ja kutualustoja kaikille.
Se mikä ei tapa, traumatisoi.
Jeba8
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: TAS

Meidän avaimet

Viesti Kirjoittaja Jeba8 »

Olivat myös marraskuussa ostettaessa siinä 2-3cm pitkiä, nyt 6-7cm, lehtikalojen kanssa pärjäävät hyvin.
lempiliisa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja lempiliisa »

Avainkirjoahvenista kans kyselisin, että onko kellään tietoo kuinka vanhaksi elävät? Mulla ittelläni on pariskunta, jotka ovat olleet mulla suunnilleen neljä ja puolivuotta.
nirppu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nirppu »

Tietääkseni 10 vuottakaan ei ole mahdoton elinikä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”