Shark-merkki, mikä malli?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Shark-merkki, mikä malli?
Mulla on Sharkin suodatin, jonka mallia en tiedä. Täältä varmaan löytyy ihmisiä, joilla on samallainen:

Ja Shark ADV 400, Shark ADV 600 sekä Shark ADV 800 ovat samanlaisia, tosin kai ehkä uudempia malleja. Katselehan, löytyisikö siitä jotain kilpeä, jossa lukee esimekiksi teho ja pumppausteho. Niillä saattaisi jo päästä eteenpäin.
"Äiti toivoi pojasta poliisia tai pappia, mutta tuli intiaani" Jarkko Martikainen, YUP
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Taitaa noissa Sharkeissa olla se tyyppikilpi tossa "lipassa" siis minkä alta vesi tulee ulos ja kuten yleensä, se ei enää ole kuvan suotimessa paikallaan. Itellä oli noita sharkkeja joskus 90 -luvun puolivälissä ja molemmista lähti tuo kyltti ja molemmat hajosivat 2-3 vuoden ikäisinä. Molempiin tuli sama ongelma, ne vain pysähtyivät ilman ulkoista syytä. Ei auttanut roottorinkaan vaihto. Ilmeisesti liitosjohto meni poikki tai käämitys hajosi.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
Minulla on yksi Shark joka oli toiminnassa n. 13 vuotta yhtäjaksoisesti ja siirtyi sitten täysin toimivana varastoon. Lisäksi olen ostanut pilkkahintaan kokeneilta harrastajilta kaksi sellaista laitetta joiden on väitetty olleen äänekkäitä ja huonoja, ja huomannut ettei niitä ole luultavasti koskaan pesty oikein. Molemmat toimivat mainiosti puhdistettuina.
Meillä saman näköinen, pyörittää max 600l./h. Ainoa räminän aiheuttaja meillä on ollut tuo päällimmäinen kansi, joka on nyt alkanut jotenkin kulumaan, ja nousee aina pikkuhiljaa ilmeisesti veden virtauksen takia hieman irti "kohdiltaan" ja resonoi. Tuo nousu näkyy ihan rakona yläkannen alareunassa selkeänä rakona.
Helppo homma tosin korjata, painaa vaan kantta alaspäin. Tämäkin hyvin harvakseltaan, ehkä kerran kuussa jos sitäkään. Muuten on hyvin hiljainen, ja taitaa olla sen 10v. vanha jo.
Helppo homma tosin korjata, painaa vaan kantta alaspäin. Tämäkin hyvin harvakseltaan, ehkä kerran kuussa jos sitäkään. Muuten on hyvin hiljainen, ja taitaa olla sen 10v. vanha jo.
*laa la laa*