Kuka vaihtaisi silikonit Porissa?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
Kuka vaihtaisi silikonit Porissa?
Mulla on silikoneista vuotava 75-litrainen kulma-akvaario. Itse olen niin tumpelo, etten tuohon hommaan kykene. Löytyykö Porista akvaarioharrastajaa, joka kohtalaista korvausta vastaan vaihtaisi silikonit?
Jatkaisin tästä samasta aiheesta. Eli sain lahjoituksena 200 litraisen akvan, joka vuotaa. Silikonien vaihto tietysti edessä. Ajateltiin kokeilla itse, mutta tietysti olisi mukavampaa, jos sen ammattilaisella saisi teetettyä. Eli onkohan kukaan kysellyt esim. lasiliikkeistä täällä Porissa, että paljonko työstä ottavat? Helpottaisi kummasti, jos joku osaisi neuvoa halvan liikkeen, ei tarvitsisi itse alkaa soittelemaan ja etsimään sitä halvinta.
Mikä yritys nuo akvaariot on valmistanut? Myyjäliikehän on velvollinen huolehtimaan siitä, että akvaario toimii niin kuin on luvattu, tässä yhteydessähän tarkoittaa sitä, että pitää vettä sisällään. Eli yhteys myyjäliikkeeseen ja sovitte siellä, miten paikkaushommat hoidetaan.
Eri asia on sitte se jos akvaariot on jo niin vanhoja (yli 15v) että niiden ei enää voi olettaa olevan hyvässä kunnossa.
Eri asia on sitte se jos akvaariot on jo niin vanhoja (yli 15v) että niiden ei enää voi olettaa olevan hyvässä kunnossa.