Akvaariolle kotisivuja?
Valvoja: Moderaattorit
Akvaariolle kotisivuja?
Hei sinä jonka akvaariolla on kotisivut!! Jääppäs tänne kertomaan minulle missä olet kotisivusi tehnyt, nimittäin oma ongelmani on se, että en löydä hyvää ja edullista paikkaa luoda altaalleni kotisivuja. Mutta jospa Sinä olet juuri se joka tuo ongelmaani ratkaisun. <3
<3

Jos englanti taipuu, niin Freewebs tai Angelfire tai sitten kotimainen Suntuubi. Viimeistä en ole koittanut, kahta ensimmäistä kyllä. Palvelu pysyy niissä ilmaisena, mutta saat sivullesi mainosbannereita, mitkä pitkässä juoksussa saattaa alkaa ärsyttämään. Mutta voihan siellä ainakin säilöä kuviaan 

"Mä luin jostain..."
Mun akvasivut tuolla suntuubissa, helpot tehdä, ei tarvii osata koodauskieliä yms. käy katsoo!
Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
-
- Member
- Viesti:
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Eikös jokaisen laajakaistaliittymän mukana tule sen verran megatavuja että saa kotisivun sinne läppästyä? Itse ainakin käytin ihan Soneran tarjoamaa tilaa - ilmaistahan se ei ole tosin, mutta sisältyy kuitenkin normaaliin kk-hintaan. Ehdotonta plussaa siitä ettei tule mitään mainoksia oheen!
Omalla koneella jälleen reippaasti parannettu versio sivusta odottamassa että saisi sen ladattua bittiavaruuteen.
Omalla koneella jälleen reippaasti parannettu versio sivusta odottamassa että saisi sen ladattua bittiavaruuteen.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa