Liikeidea Viherkalalle
Valvoja: Moderaattorit
Liikeidea Viherkalalle
Vihjaisin viherkalan omistajille, tai jollekkin joka heidät tuntee, että saattaisi kannattaa pitää putiikki auki silloin ensi sunnuntaina huutokaupan aikaan.
Varmaan moni joka ei vielä ole ehtinyt tutustumaan uusiin liiketiloihin tulisi siitä "naapurista" Sampolasta ainakin vilkaisemaan liikettä...
Ainakin itse tulisin niiltä samoilta sijoilta poikkeamaan, enkä varmaan olisi ainoa...
Varmaan moni joka ei vielä ole ehtinyt tutustumaan uusiin liiketiloihin tulisi siitä "naapurista" Sampolasta ainakin vilkaisemaan liikettä...
Ainakin itse tulisin niiltä samoilta sijoilta poikkeamaan, enkä varmaan olisi ainoa...
Meikäläinenkin voisi poiketa...
Joka ei kasva, yhdistettynä sellaiseen joka ei osaa kasvattaa, voi olla ihan hyväkin ajatus. -Ihaa-
meirän elämää
meirän elämää
En ole nyt ihan satavarma viherkalan tarkasta sijainnista, mutta olisiko tuollainen max. 300m Sampolasta. Ne jotka paremmin tietää korjatkoon.
Joka ei kasva, yhdistettynä sellaiseen joka ei osaa kasvattaa, voi olla ihan hyväkin ajatus. -Ihaa-
meirän elämää
meirän elämää
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Sikäli mikäli jos Viherkalan osoite on Sammonkatu 14-16, niin matkaa on Eniron mukaan 289m ja sekin suoraa kävelyä Sammonkatua pitkin etiäppäin
. Varmaan minäkään en voi eksyä. Tallustussuunta on sitten Itsenäisyydenkadulle, ts. juna-asemalle päin.

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
aikas hyvin sitten arvioin 
Mutta huom! Elmo vasta ehdotti viherkalalaisille mahdollista aukioloa. Näillä näkymin ei siis ole auki jollei toisin ilmoiteta itse viherkalalaisten toimesta.
Mutta vihjatkaa nyt ihmeessä heille!

Mutta huom! Elmo vasta ehdotti viherkalalaisille mahdollista aukioloa. Näillä näkymin ei siis ole auki jollei toisin ilmoiteta itse viherkalalaisten toimesta.
Mutta vihjatkaa nyt ihmeessä heille!
meirän elämää
meirän elämää
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Minä itse asiassa kysyin tätä Viherkalalta jo jokin aika sitten, mutta kuulemma liikettä ei voi pitää sunnuntaina auki (liittyy lainsäädännöllisiin asioihin)... harmi kyllä. Vissiin sunnuntai aukioloon tarvitaan erillinen lupa.
Mutta huutokaupan aulatilaanhan on kutsuttu edellisvuoden tapaan kaikki TAS:n kanssa yhteistyötä tekevät akvaarioliikkeet (Viherkala, Lemmikkijuttu, Suomen Akvaariotekniikka, Reporanka, Safari, Pieni Akvaariokauppa), joten ostoksia saattaa olla mahdollista tehdä myös paikan päällä.
Mutta huutokaupan aulatilaanhan on kutsuttu edellisvuoden tapaan kaikki TAS:n kanssa yhteistyötä tekevät akvaarioliikkeet (Viherkala, Lemmikkijuttu, Suomen Akvaariotekniikka, Reporanka, Safari, Pieni Akvaariokauppa), joten ostoksia saattaa olla mahdollista tehdä myös paikan päällä.
No hienoa!
Ensimmäinen kerta kun olen TASin huutokauppaan tulossa joten en tuota tiennyt.
Ensimmäinen kerta kun olen TASin huutokauppaan tulossa joten en tuota tiennyt.
meirän elämää
meirän elämää
-
- Elite Member
Pieni Akvaariokauppa ei varsinaisesti ole esillä tilaisuudessa, mutta koska olen itse tulossa paikan päälle kulkeutuu Pienestä Akvaariokaupasta kyllä ennakkotilauksesta tarvikkeita / ruokaa / kaloje / kasveja ymv. tarvitseville 
Tilausta sähköpostiin vain!

Tilausta sähköpostiin vain!
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.