Liikeidea Viherkalalle

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Elmo
Starting Member
Starting Member

Liikeidea Viherkalalle

Viesti Kirjoittaja Elmo »

Vihjaisin viherkalan omistajille, tai jollekkin joka heidät tuntee, että saattaisi kannattaa pitää putiikki auki silloin ensi sunnuntaina huutokaupan aikaan.
Varmaan moni joka ei vielä ole ehtinyt tutustumaan uusiin liiketiloihin tulisi siitä "naapurista" Sampolasta ainakin vilkaisemaan liikettä...
Ainakin itse tulisin niiltä samoilta sijoilta poikkeamaan, enkä varmaan olisi ainoa...
ampi
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja ampi »

Meikäläinenkin voisi poiketa...
Joka ei kasva, yhdistettynä sellaiseen joka ei osaa kasvattaa, voi olla ihan hyväkin ajatus. -Ihaa-
meirän elämää
Juhis90
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Juhis90 »

Onko tuo Viherkala kuinka kaukana (suunnilleen) huutokauppapaikasta ja/tai rautatieasemalta?
ampi
Starting Member
Starting Member

En ole nyt ihan satavarma viherkalan tarkasta sijainnista, mutta olisiko tuollainen max. 300m Sampolasta. Ne jotka paremmin tietää korjatkoon.
Joka ei kasva, yhdistettynä sellaiseen joka ei osaa kasvattaa, voi olla ihan hyväkin ajatus. -Ihaa-
meirän elämää
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Sikäli mikäli jos Viherkalan osoite on Sammonkatu 14-16, niin matkaa on Eniron mukaan 289m ja sekin suoraa kävelyä Sammonkatua pitkin etiäppäin ;). Varmaan minäkään en voi eksyä. Tallustussuunta on sitten Itsenäisyydenkadulle, ts. juna-asemalle päin.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ampi
Starting Member
Starting Member

aikas hyvin sitten arvioin :mrgreen:

Mutta huom! Elmo vasta ehdotti viherkalalaisille mahdollista aukioloa. Näillä näkymin ei siis ole auki jollei toisin ilmoiteta itse viherkalalaisten toimesta.

Mutta vihjatkaa nyt ihmeessä heille!
meirän elämää
skare
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry

Viesti Kirjoittaja skare »

Minä itse asiassa kysyin tätä Viherkalalta jo jokin aika sitten, mutta kuulemma liikettä ei voi pitää sunnuntaina auki (liittyy lainsäädännöllisiin asioihin)... harmi kyllä. Vissiin sunnuntai aukioloon tarvitaan erillinen lupa.

Mutta huutokaupan aulatilaanhan on kutsuttu edellisvuoden tapaan kaikki TAS:n kanssa yhteistyötä tekevät akvaarioliikkeet (Viherkala, Lemmikkijuttu, Suomen Akvaariotekniikka, Reporanka, Safari, Pieni Akvaariokauppa), joten ostoksia saattaa olla mahdollista tehdä myös paikan päällä.
ampi
Starting Member
Starting Member

No hienoa!
Ensimmäinen kerta kun olen TASin huutokauppaan tulossa joten en tuota tiennyt.
meirän elämää
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Pieni Akvaariokauppa ei varsinaisesti ole esillä tilaisuudessa, mutta koska olen itse tulossa paikan päälle kulkeutuu Pienestä Akvaariokaupasta kyllä ennakkotilauksesta tarvikkeita / ruokaa / kaloje / kasveja ymv. tarvitseville :)
Tilausta sähköpostiin vain!
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
paul
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja paul »

Tulee mieleen HAS:in huutokauppat jolloin helsinki ja espoolaisissa liikeissa on todella vilkasta sekä myös erikoistarjouksia :)
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”